Skravletråd september

Haha. Kjenner til den situasjonen. Noe bra som går?:)
Jeg ser devious maids. Siste episode av sesongen nå, så da kommer jeg meg kanskje opp av sofaen og får gjort noe av det jeg skal gjøre, kanskje :p

Jeg ser devious maids. Siste episode av sesongen nå, så da kommer jeg meg kanskje opp av sofaen og får gjort noe av det jeg skal gjøre, kanskje :p

Er den serien bra? Har vurdert den :p

En time er en god lur :) her våkner hun ofte. Nå tror jeg det er lufta som plager henne noe. Men de gangene hun faktisk sover en ti e i strekk, er det en skikkelig god lur ;) da våkner hun opp glisende når hun se meg :)
Så herlig:-). Er det han somregel gjør her også etter lurene:-). Elsker de glisene:-)

Jepp! Jeg ler ofte :p og blir litt sjokkert :p
Kaffen er fylt opp nå :D

Da skal jeg få sjekket den nå som jeg har perm :p ser du den på fem eller på nett?

Supert! Hva skulle vi gjort uten det sorte gullet :p

Så herlig:-). Er det han somregel gjør her også etter lurene:-). Elsker de glisene:-)

Ja. Smelter mammahjertet totalt. Og når vi er på stellebordet spreller hun rett og slett av glede, og gliser så det nesten bpbler over inni henne. Gleder meg sånn til hun begynner å flire høyt :D

Søsteren min ble satt to uker tilbake. Hun prøvde å krangle på det, men de mente ul termin var rett. Endte opp med å bli igangsatt to uker over ul termin og hadde ekstremt lite fostervann :S
Huff så fælt :/ venninnen min hadde fått grønn morkake og tykt fostervann hun :O

Vi koser oss hjemme vi ❤️ hun har spist en halv sempergrøt så mye mer enn 2 siste dagene :) idag skal alt av dritt kastet i container :D

Ja. Smelter mammahjertet totalt. Og når vi er på stellebordet spreller hun rett og slett av glede, og gliser så det nesten bpbler over inni henne. Gleder meg sånn til hun begynner å flire høyt :D
Her holder min også på slik:-). Også ler han så godt:-)

Back
Topp