Gir snart opp å legge snuppa. Hun sovnet for en halvtime siden og har våknet tre ganger![]()
Åh, liker ikke når det er sånn :/ her bruker vi stortsett alltid en halvtime på å legge henne her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gir snart opp å legge snuppa. Hun sovnet for en halvtime siden og har våknet tre ganger![]()
Så bra daHurra Norge leder
Blir nok ikke meg
Vurderer det sterktSett han i karantene til han er frisk![]()
Hehe..,deilig med nyvasket hårdottDa er hunden nyvasketbestandig like gøy når han kommer springene i full fart fra badet og går amok på gulvteppet
nå ligger han sammenpakket inni pleddet
![]()
Forstår ikke hvordan de klarer det. Mini krever for mye til at jeg klarer å holde følge
![]()
Høres ut som du har fått gjort mye idag![]()
Vurderer det sterkt. Stor sjans for at han havner på sofaen i natt. Han snorker noe forferdelig når han er forkjølt
![]()
Hun sover maks tre timer i strekk. Her blir det hevn når hun blir tenåringÅh, liker ikke når det er sånn :/ her bruker vi stortsett alltid en halvtime på å legge henne her
Kanskje jeg også må prøve å ta negleklippe når mini sover. Å gjøre det når han er våken er ihvertfall ikke lettSikkert enklest når hun sover![]()
Det gjør ikke jeg heller, men gøy å være med i kampen om alle finne premiene daJa, nesten umulig å knive med de tronede på toppenrekker aldri skravle så mye
![]()
Samme herIkke jeg hellersamme her. Når lille først sover og jeg har tid å skravle, er det ofte andre ting som må gjøres først
![]()
Hun sover maks tre timer i strekk. Her blir det hevn når hun blir tenåring![]()
Det skjønner jegKrysser fingrene for det. Jeg var nettopp forkjølt. Ikke lyst på en runde til.. Skal også på sommerfest med jobben til helgen igjen og veldig lyst til å få med meg den
![]()
Sant detDet gjør ikke jeg heller, men gøy å være med i kampen om alle finne premiene da![]()
Samme her. Har en haug med rene klær som skulle vært brettet og lagt vekk...
Selvfølgelig gøy å skravle ogsåSant det![]()
Hahaha, ja ble plutselig sittende her og skravle istedenforHer må jeg sette sammen og fylle flasker til frøkna og rydde, men frister mer å skravle her