Det gjør ikke jeg heller, men gøy å være med i kampen om alle finne premiene da![]()
Det er sant. Prøver bare å holde meg på topp 100 så jeg kan være med i trekningen av noen fine premier
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør ikke jeg heller, men gøy å være med i kampen om alle finne premiene da![]()
Det er stress!Kanskje jeg også må prøve å ta negleklippe når mini sover. Å gjøre det når han er våken er ihvertfall ikke lett![]()
Hadde vært kjekt med bilseteDet gjør ikke jeg heller, men gøy å være med i kampen om alle finne premiene da![]()
Har gitt opp det her. Mini vil helst ha negleklipperen selvDet er stress!
Det er det vist her og..Samme her. Har en haug med rene klær som skulle vært brettet og lagt vekk...
Han har blitt forvist til ett hjørne i sofaenDet skjønner jeg
Du får holde deg unna mannen da![]()
Det skal du nok klareDet er sant. Prøver bare å holde meg på topp 100 så jeg kan være med i trekningen av noen fine premier![]()
Det vil jeg tro jaDet går nok lett
Blir nok en del liv her fremover også![]()
Hahaha, ja ble plutselig sittende her og skravle istedenfor![]()
Ikke rent lite heller:-/Det er stress!
Å ja det var det. GøyBra kamp![]()
Tror det har skjedd her og. Hadde vært kjekt om hun snart sov litt mer. Hun er snart ett årSamme her., har opplevd noen få ganger at det har gått fire timer. Men det tilhører sjeldenhetene![]()
Ja, det hadde det virkeligHadde vært kjekt med bilsete![]()
Uff da. Er hun syk?Gir snart opp å legge snuppa. Hun sovnet for en halvtime siden og har våknet tre ganger![]()
Ellers sier hun bare au og drar til seg fotenSikkert enklest når hun sover![]()
Det kommer en dag i morgenDet er det vist her og..
Det hørtes lurt utHan har blitt forvist til ett hjørne i sofaen![]()
Blir jeg gravid kommer jeg nok men det ser dårlig ut..Ditt valg, og helt greit det. Jeg henger nok fortsatt her uansett til tider daJeg henger jo mange steder jeg