Ja, det må du væreFår være fornlyd med det
Skal vel komme greit i mål nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det må du væreFår være fornlyd med det
Ja er alltid detSå koselig da![]()
Så da var det ikke så dumt å se i dag da![]()
Ooh....farlig, farligFant oppskrift på hjemmelaget snickers. Fikk så lyst til å lage![]()
Ja jeg regner med det altspJa, det må du være
Skal vel komme greit i mål nå![]()
Får se an natta og hvordan formen er i morgen tidlig førstGodt å hørebarnehage i morgen?
Veldig bra!!Juhu, seier til Norge![]()
Ja, det er gøyOg ikke overraskende ble det seier![]()
Bare vente å seVi får se på det![]()
Kampen ferdig?Hurra for Norge
Hva lander du på da?11 innlegg til så er jeg fornøyd
Bra jobba detWow, er på topp 100 listen. Hadde jeg aldri trodd, 2. gang jeg er på den listen (så jeg vet om) og aldri vært så langt oppe. Men ikke sjans i havet til å komme helt til topps
![]()
Så gøyWow, er på topp 100 listen. Hadde jeg aldri trodd, 2. gang jeg er på den listen (så jeg vet om) og aldri vært så langt oppe. Men ikke sjans i havet til å komme helt til topps
![]()
Wow, er på topp 100 listen. Hadde jeg aldri trodd, 2. gang jeg er på den listen (så jeg vet om) og aldri vært så langt oppe. Men ikke sjans i havet til å komme helt til topps
![]()
1400 innleggHva lander du på da?![]()
Hurra for degWow, er på topp 100 listen. Hadde jeg aldri trodd, 2. gang jeg er på den listen (så jeg vet om) og aldri vært så langt oppe. Men ikke sjans i havet til å komme helt til topps
![]()