Det er denKampen ferdig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er denKampen ferdig?
Jobb, møter, foreldremøterSkjer det noe spennende til uka?
Det er den nå jaKampen ferdig?
Så kjedelig :/Å nei, gubben har blitt forkjølt. Satser på at det ikke smitter over på mini (eller meg for den saks skyld)![]()
Yeei, den var stiligGamlo har fått seg avatar.. he he
Takk:-D. Nytter å skravleHurra for deg![]()
Å nei, gubben har blitt forkjølt. Satser på at det ikke smitter over på mini (eller meg for den saks skyld)![]()
Yes det vil denTiden vil vise![]()
Det går nok lettJa jeg regner med det altsp
Aldri prøvdVi skal forresten klippe panneluggen på snuppa. Hvordan gjør man det på som er 11 mnd?
Jeg har pyntet megYeei, den var stilig![]()
Det gikk fintAldri prøvdhåper det gikk fint!
Så gøy
Ikke mange som har sjanse til å komme seg helt på toppen, da må man skravle mye![]()
![]()
Krysser fingrene for detSå kjedelig :/
Håper dere holder dere frisk![]()
Så koselig med skravlevennerJeg har ikke glemt dere, men det går litt fort her inne når jeg strikker samtidig, så da er det enklere å følge med i en tråd med mindre fart, og kombiner det med at Lykkeliten skravler i felles 2016, så havna jeg der.
Tenk, det er en stund siden Lykkeliten startet felles 2014 for at vi to skulle ha en plass å skravle sammen, og så har vi skravlet oss gjennom hele den og deler av felles 2015, jeg holdt ut der lenger enn henne. før vi nå er sammen igjen i 2016 og da.... ja da ble jeg der i dag.
Strikketeppet mitt vokser sakte men sikkert, og lista over alt jeg har lyst å strikke etterpå, vokser enda fortere...
Forstår ikke hvordan de klarer detJa, nesten umulig å knive med de tronede på toppenrekker aldri skravle så mye
![]()
Sikkert enklest når hun soverDa er lille N ferdig badet og klar for sengklippe neglene hennes når hun sover
![]()