HeldigHåper heller ikke det!når du hadde en så kjapp fødsel som sist! Her bor vi heldigvis fem minutter unna sykehus. Bare rett neddi høgget. Veldig greit med kort vei
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HeldigHåper heller ikke det!når du hadde en så kjapp fødsel som sist! Her bor vi heldigvis fem minutter unna sykehus. Bare rett neddi høgget. Veldig greit med kort vei
![]()
Heldiger jo 20 min uten kø her :O
Da skjønner jeg godt du gleder deg![]()
Og her ble det en ny kopp kaffe - igjen![]()
Her må vi bare gjennom nabolaget med masse fartsdumper før vi når sykehuset. Er nesten like kjapt å gå som å kjøre![]()
Såpass jaSov godt![]()
Ja blir greit å komme igang med kontrolleneog så får jeg endelig sendt avgårde henvisning til oul. Kommer til å sjekke postkassen hver dag fremover....
12+2 i dagHvor langt er du på vei nå?![]()
Spennende med første kontrollGruer meg jeg ogmen gleder meg litt også. Første svangerskapskontroll i morgen
![]()
12+2 i daghørt hjertelyden med doppler flere ganger nå
glad jeg har nådd den magiske grensen
![]()
Spennende med første kontroll![]()
TakkÅh, så deilig å være over den!gratulerer
![]()
Første gangen vi hørte hjertelyden var på oul i uke 17+6. Magisk!
Det er deilig det!!!Deilig når lillegullet sover i armene til pappaen, og jeg får tatt meg en good og lang dusj![]()
Ja veldigselv om det er nr to
Takk![]()
jeg gleder meg masse til oul. Var på tidlig ul i uke 7 pga blødning. Men ikke noen annen ul etter det. Så jeg er veldig spent!!
Det er deilig det!!!![]()
Så da har du allerede sett lille ogvar helt utrolig hvor baby lille så ut allerede på oul husker jeg.
og magisk å se på hun lille å sprelle inni magen
![]()
Ååja! Rekker jo til og med å føne håret når pappaen har lillegullet![]()
Nja. Man ser ikke så mye så tidlig. Så kun plommesekken og en liten bønne ved siden av. Hadde jeg hatt ul rundt uke 10/11 sånn som sist så hadde man sett mye mer. Men jeg gidder ikke bruke så mye penger på det
He he he! Litt luksus må man unne seg av og til![]()
Nei, det er vel sant. Men om ikke lenge får du se en sprellende liten sak inni der
Ja, litt hverdagsluksus![]()
Ja det blir så gøyog så får vi vite kjønn også...
![]()
Ja forhåpentligvisForhåpentligvis kan de se det ja.åh, nesten så jeg skulle ønske jeg var gravid igjen når jeg tenker på ultralydene. Hadde totalt fire (fem med den siste før de måtte ta henne med ks). Veldig spennende
![]()