Skravletråd september

Håper heller ikke det! :p når du hadde en så kjapp fødsel som sist! Her bor vi heldigvis fem minutter unna sykehus. Bare rett neddi høgget. Veldig greit med kort vei :)
Heldig :) er jo 20 min uten kø her :O

Snakkes senere :) sove sammen med lille N jeg :) ❤️

12+2 i dag :) hørt hjertelyden med doppler flere ganger nå :D glad jeg har nådd den magiske grensen :)

Åh, så deilig å være over den!:D gratulerer :D
Første gangen vi hørte hjertelyden var på oul i uke 17+6. Magisk!

Deilig når lillegullet sover i armene til pappaen, og jeg får tatt meg en good og lang dusj :D

Spennende med første kontroll:)

Ja veldig :D selv om det er nr to :)
Åh, så deilig å være over den!:D gratulerer :D
Første gangen vi hørte hjertelyden var på oul i uke 17+6. Magisk!
Takk :) :) jeg gleder meg masse til oul. Var på tidlig ul i uke 7 pga blødning. Men ikke noen annen ul etter det. Så jeg er veldig spent!!

Ja veldig :D selv om det er nr to :)

Takk :) :) jeg gleder meg masse til oul. Var på tidlig ul i uke 7 pga blødning. Men ikke noen annen ul etter det. Så jeg er veldig spent!!

Så da har du allerede sett lille og :) var helt utrolig hvor baby lille så ut allerede på oul husker jeg. :p og magisk å se på hun lille å sprelle inni magen :)

Så da har du allerede sett lille og :) var helt utrolig hvor baby lille så ut allerede på oul husker jeg. :p og magisk å se på hun lille å sprelle inni magen :)

Nja. Man ser ikke så mye så tidlig. Så kun plommesekken og en liten bønne ved siden av. Hadde jeg hatt ul rundt uke 10/11 sånn som sist så hadde man sett mye mer. Men jeg gidder ikke bruke så mye penger på det :)

Ååja! Rekker jo til og med å føne håret når pappaen har lillegullet ;)

He he he! Litt luksus må man unne seg av og til :P

Nja. Man ser ikke så mye så tidlig. Så kun plommesekken og en liten bønne ved siden av. Hadde jeg hatt ul rundt uke 10/11 sånn som sist så hadde man sett mye mer. Men jeg gidder ikke bruke så mye penger på det :)

He he he! Litt luksus må man unne seg av og til :P

Nei, det er vel sant. Men om ikke lenge får du se en sprellende liten sak inni der ;)
Ja, litt hverdagsluksus :)

Ja det blir så gøy :D og så får vi vite kjønn også...

:D

Forhåpentligvis kan de se det ja. :D åh, nesten så jeg skulle ønske jeg var gravid igjen når jeg tenker på ultralydene. Hadde totalt fire (fem med den siste før de måtte ta henne med ks). Veldig spennende :D

Forhåpentligvis kan de se det ja. :D åh, nesten så jeg skulle ønske jeg var gravid igjen når jeg tenker på ultralydene. Hadde totalt fire (fem med den siste før de måtte ta henne med ks). Veldig spennende :D
Ja forhåpentligvis :P satser på det da :) jeg vet ikke hvor mange jeg hadde forrige gang... Tror kanskje det ble fem til sammen eller noe. :-)

Back
Topp