Er det viktigste at guttene liker detHelt greit, og gutta liker det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det viktigste at guttene liker detHelt greit, og gutta liker det![]()
Men så godt p få sovet litt daEtter en veldig effektiv morgen var det brått helt stopp.
Kl 07:00 sovnet lille U på puppen, og jeg la han, hmmm.. den sengen så fristende ut.. Zzzzz..
07:30 våknet frøkna om mannen stod opp, stor seng helt for meg selv, hmmm...Zzzzz
08:30 våkner lille U igjen, men ikke sulten, mannen tar han, soverommet helt for meg selv, hmmm...Zzzzz
Kom meg ikke opp igjen før kl 10, jeg![]()
Mmm...hørtes fantastisk ut!Etter en veldig effektiv morgen var det brått helt stopp.
Kl 07:00 sovnet lille U på puppen, og jeg la han, hmmm.. den sengen så fristende ut.. Zzzzz..
07:30 våknet frøkna om mannen stod opp, stor seng helt for meg selv, hmmm...Zzzzz
08:30 våkner lille U igjen, men ikke sulten, mannen tar han, soverommet helt for meg selv, hmmm...Zzzzz
Kom meg ikke opp igjen før kl 10, jeg![]()
HeheVenter i spenning![]()
Ååh, hvit sofa.. Noe jeg aldri kan ha nettopp på grunn av at vi begge er litt klumsete hjemme![]()
Hørtes spennende ut daNei, hehe. Smakt det før, godt![]()
Så har vi de i brun saus. potetstappe, rosenkål og gulrøtter til.
Ikke rart nei, de løper heller over på besøk til venner enn å trilles på tur... det er vel tross alt mer normalt.
Eldste er innviltet noe spilletid på wii/infinity nå, for han har faktisk ikke spist (hjemme i alle fall, har spilt noe hos en kompis) siden skolen begynte tror jeg. Yngste gikk lei og stakk heller over til naboen. (vi har ei nabojente som er 1 mnd eldre enn henne)
Takk for detHaha, ja
Det skal vi
OkSå flink du er
Kos dere og god tur
![]()
Høst her også nå. Brrr heldigvis kjøpte jeg en del ull på salg sist sesongHøsten kom som vanlig brått på
Mangler masse klær her også!
Hehe
Når den går i maskinen er det ingen sakMen skal bytte til grå. Det vil passe bedre inn hos oss i denne nye leiligheten
![]()
Samme som her...en bra uke fikk viFøler ikke vi gikk rett fra vår til høst her. Hadde vel en ukes tid med fint vær når skolene startet opp igjen
. Så frem med varmere klær
![]()
Høst her også nå. Brrr heldigvis kjøpte jeg en del ull på salg sist sesong![]()
Ja, og med litt jogging innimellomMed 30ds? Må kanskje vurdere det jeg også...![]()
Yes såklart. men jeg er distre og glemsk så mulig jeg glemmerHøres både pent og godt ut! Lykke til! Håper du vil vise frem resultatet![]()
Ja det er det faktiskEr det viktigste at guttene liker det![]()
Jada. ikke så værst middagHørtes spennende ut daelsker rosenkål!
Satser på en bedre sommer neste årSamme som her...en bra uke fikk vi![]()
Ja, jogginga kan ikke legges på hylla. Men annenhver gang jogging og 30ds?Ja, og med litt jogging innimellom![]()
Ser densavner du tiden da de var små og kunne trilles da?
Alenetid på mor, tenker jeg!sleng føttene på bordet og nyt tiden
![]()
Det er braDen fungerer fantastisk!!gått ned endel kg og cm, blitt mye strammere og mer fit
![]()
Både og.
Jeg gleder meg til å få en liten igjen, men det er jo uten tvil deilig at de har blitt store og så da.