Skravletråd september

Etter en veldig effektiv morgen var det brått helt stopp.
Kl 07:00 sovnet lille U på puppen, og jeg la han, hmmm.. den sengen så fristende ut.. Zzzzz..
07:30 våknet frøkna om mannen stod opp, stor seng helt for meg selv, hmmm...Zzzzz
08:30 våkner lille U igjen, men ikke sulten, mannen tar han, soverommet helt for meg selv, hmmm...Zzzzz

Kom meg ikke opp igjen før kl 10, jeg :)
Men så godt p få sovet litt da;) og så effektiv som du var på tidligmorgenen er det jo bare å nyte;)

Etter en veldig effektiv morgen var det brått helt stopp.
Kl 07:00 sovnet lille U på puppen, og jeg la han, hmmm.. den sengen så fristende ut.. Zzzzz..
07:30 våknet frøkna om mannen stod opp, stor seng helt for meg selv, hmmm...Zzzzz
08:30 våkner lille U igjen, men ikke sulten, mannen tar han, soverommet helt for meg selv, hmmm...Zzzzz

Kom meg ikke opp igjen før kl 10, jeg :)
Mmm...hørtes fantastisk ut!:D

Ikke rart nei, de løper heller over på besøk til venner enn å trilles på tur... det er vel tross alt mer normalt.

Eldste er innviltet noe spilletid på wii/infinity nå, for han har faktisk ikke spist (hjemme i alle fall, har spilt noe hos en kompis) siden skolen begynte tror jeg. Yngste gikk lei og stakk heller over til naboen. (vi har ei nabojente som er 1 mnd eldre enn henne)

Ser den :p savner du tiden da de var små og kunne trilles da?:)
Alenetid på mor, tenker jeg! ;) sleng føttene på bordet og nyt tiden :p

Hehe ;)

Når den går i maskinen er det ingen sak ;) Men skal bytte til grå. Det vil passe bedre inn hos oss i denne nye leiligheten ;)

Det er sant, men mye greiere med sofa der det skal litt til før det vises iallefall :p ellers hadde jeg nok måtte vaska hele sofaen annahver dag :p nå har vi lys grå stoffsofa :) passer bedre inn, og ikke så klam som vår gamle skinnsofa :p

Høst her også nå. Brrr heldigvis kjøpte jeg en del ull på salg sist sesong;)

Tenker hver år at jeg skal handle ull på salg før neste sesong.. Blir som med tanken om å handle julegaver på januarsalget - avglemt :p

Ser den :p savner du tiden da de var små og kunne trilles da?:)
Alenetid på mor, tenker jeg! ;) sleng føttene på bordet og nyt tiden :p

Både og.

Jeg gleder meg til å få en liten igjen, men det er jo uten tvil deilig at de har blitt store og så da.

Både og.

Jeg gleder meg til å få en liten igjen, men det er jo uten tvil deilig at de har blitt store og så da.

Ser den godt. Mi er bare to måneder, men ågr allerede å gleder meg til hun blir større :p samtidig er det jo noe veldig koselig med å ha en liten en også :)

Back
Topp