Håper ikke detTakkhåper ikke han blir syk nå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper ikke detTakkhåper ikke han blir syk nå.
Sovnet ganske fort..er det minste problemet mittFår du sovne igjen da? Fortsatt kvalm, men begynner å bli trøtt nå. Nå våkner jo resten av huset, sa da er jo typisk at jeg sikkert sovner![]()
Ja den var litt Ocean 13 aktigGod film![]()
Veldig spennendeDa skal den sjekkes ut i kveld![]()
ÅjaJeg har rotfylt mye
Nei, betennelse må ikke bort![]()
God morgenGooood morgen
Det er sol ute![]()
God morgenGod morgen![]()
Hva skal dere ha til frokost i dag?
Her ogsåGooood morgen
Det er sol ute![]()
Det hørtes jo ut som en deilig nattSkal ikke klage på natten her neivi la oss begg ganske tidlig igår,og gubben var så å si snorkefri
måtte på do en gang bare,så sov til 7
før jeg måtte ut med hunden,men sovnet igjen etter det og våknet nå
![]()
Jeg liker ikke å ha dem i senga daVeldig kjedelig. Kosesyke katter er herlige. Min ligger fortsatt ved beina mine. Han skal ikke stå opp![]()
God morgen herfra ogsåGod morgen !!!![]()
![]()
Nei, hva er det?Har dere appen Houzz?![]()
Ja,godt å være uthvilt skikkelig noen ganger ogsåDet hørtes jo ut som en deilig natt![]()
Kjekke gaverKlær og leker![]()
Høres sånn ut jaÅjahar en byll nå sikkert den som presser på ting og lager smerte
Er en app om forslag og inspirasjon til oppussing og smarte løsningerNei, hva er det?![]()
Mann og to av barna har dratt på ridestevneJa,godt å være uthvilt skikkelig noen ganger også
Planene deres i dag da?
Hørtes ut som en app som fort kan bli dyr!Er en app om forslag og inspirasjon til oppussing og smarte løsningerer så myyye fint innpå der.. blir dårlig rett å slett på hvor fint folk får det
![]()