Skravletråd september

Har dere vært lenge oppe allerede?? Minsten våknet av mareritt kl 07 og skrek så fælt:( Han sovnet igjen etter mye trøst. Så nå sover helt gjengen, men ikke jeg. Blir rett og slett uvel av å våkne så tidlig, så nå er jeg kvalm, trøtt og får ikke sove:/
Var oppe i 20min i morges med hunden,så gikk vi å la oss igjen :)
Hvordan går det med formen?

Har dere vært lenge oppe allerede?? Minsten våknet av mareritt kl 07 og skrek så fælt:( Han sovnet igjen etter mye trøst. Så nå sover helt gjengen, men ikke jeg. Blir rett og slett uvel av å våkne så tidlig, så nå er jeg kvalm, trøtt og får ikke sove:/
Høres kjipt ut:(
Jeg sto opp kl 0730...vekket av en kosesyk katt:P

God morgen:D
Natten har som vanlig vært helt super!
Din da?:)
Skal ikke klage på natten her nei :) vi la oss begg ganske tidlig igår,og gubben var så å si snorkefri :p måtte på do en gang bare,så sov til 7 :D før jeg måtte ut med hunden,men sovnet igjen etter det og våknet nå ;)

Høres kjipt ut:(
Jeg sto opp kl 0730...vekket av en kosesyk katt:p
Veldig kjedelig. Kosesyke katter er herlige. Min ligger fortsatt ved beina mine. Han skal ikke stå opp:p

Har dere appen Houzz? :)

Var oppe i 20min i morges med hunden,så gikk vi å la oss igjen :)
Hvordan går det med formen?
Får du sovne igjen da? Fortsatt kvalm, men begynner å bli trøtt nå. Nå våkner jo resten av huset, sa da er jo typisk at jeg sikkert sovner:p

Neei. Aldri hørt om.
Er en app om forslag og inspirasjon til oppussing og smarte løsninger ;) er så myyye fint innpå der.. blir dårlig rett å slett på hvor fint folk får det :p

Back
Topp