Skravletråd september

Det har jeg aldri hatt, nå fullført 2,5 svangerskap

Jeg tror mine cravings har rot i noen slags behov, feks sjokomelk når man er kvalm, og kald mat når det er varmt. Det hjelper jo faktisk, men det er litt annerledes enn når man er tørst og vil ha vann feks.

Har dere vært lenge oppe allerede?? Minsten våknet av mareritt kl 07 og skrek så fælt:( Han sovnet igjen etter mye trøst. Så nå sover helt gjengen, men ikke jeg. Blir rett og slett uvel av å våkne så tidlig, så nå er jeg kvalm, trøtt og får ikke sove:/

Typisk å våkne tidlig selv om man har barnefri :p
Det er typisk det:p Syns det er svært kjedelig å være våken mens resten av gjengen sover. Jeg kommer til å stupe etterpå.

God morgen :)
Det vil jeg tro kjennes ja :p
Har dere kommet dere opp av sengen nå eller?
Ligger i senga. Har surfet meg gjennom alle aviser. Tror jeg må se på ipad uten lyd, kanskje jeg sovner igjen :)

Oppvaskmaskinen er satt i gang, det som ikke fikk plass er enten skylt av og stablet pent oppå oppvaskmaskinene eller vasket.
Kjøkkenbankene er ryddet og vasket.
Grønnsakshyllen i kjøleskapet er ryddet.
Og klokkene er ikke med enn 06:40..

Effektiv morgen dette her
Mannen gjorde en god del av det der i går, gode ham. I natt, på en måte

Oppvaskmaskinen er satt i gang, det som ikke fikk plass er enten skylt av og stablet pent oppå oppvaskmaskinene eller vasket.
Kjøkkenbankene er ryddet og vasket.
Grønnsakshyllen i kjøleskapet er ryddet.
Og klokkene er ikke med enn 06:40..

Effektiv morgen dette her
:eek::eek:

Det har jeg aldri hatt, nå fullført 2,5 svangerskap
Ikke jeg heller. Ikke på dagtid heller. Men skulle ønsket jeg kunne opplevd litt av den følelsen:D

Ikke jeg heller. Ikke på dagtid heller. Men skulle ønsket jeg kunne opplevd litt av den følelsen:D
Jeg kan ha lyst på noe, men ikke sånne cravings nei. Det har jeg aldri hatt. Høres fascinere ut

Jeg kan ha lyst på noe, men ikke sånne cravings nei. Det har jeg aldri hatt. Høres fascinere ut
Det var noe jeg gledet meg til, men opplevde det ikke :p Kan huske hjemme at pappa ofte "måtte" kjøre byen rundt for mamma:)

Back
Topp