Flere enn forrige måned virker det somLurer på hvor mange som skal sloss om bilsete denne mnd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flere enn forrige måned virker det somLurer på hvor mange som skal sloss om bilsete denne mnd?
Hva kjøpte du?Ferdig med enda en julegavegodt med alt som er gjort
![]()
Mann og barn skal på ridestevne med datteren til mannen, jeg skal lage kjøttkakerHva skal dere i morgen da?
Var det bra?Det var veldig godt med lasagne
Var veldig koseligselv om vi la oss tidlig begge to
![]()
Vi spilte det nye planta vs zombie spillet![]()
Samme her,men måtte ut å lufte hunden...fikk sove igjen etterpå daTypisk å våkne tidlig selv om man har barnefri![]()
God morgen snuppaGod morgen.
Her har lille U allerede hevet mamma opp av sengen.
Vel greit men en tidlig start, mye å gjøre..
Hihi...du er effektivOppvaskmaskinen er satt i gang, det som ikke fikk plass er enten skylt av og stablet pent oppå oppvaskmaskinene eller vasket.
Kjøkkenbankene er ryddet og vasket.
Grønnsakshyllen i kjøleskapet er ryddet.
Og klokkene er ikke med enn 06:40..
Effektiv morgen dette her
Var oppe i 20min i morges med hunden,så gikk vi å la oss igjenHar dere vært lenge oppe allerede?? Minsten våknet av mareritt kl 07 og skrek så fæltHan sovnet igjen etter mye trøst. Så nå sover helt gjengen, men ikke jeg. Blir rett og slett uvel av å våkne så tidlig, så nå er jeg kvalm, trøtt og får ikke sove:/
God morgenGod morgen alle sammen
Hvordan har natten vært?
Sååå kjedelig daTypisk å våkne tidlig selv om man har barnefri![]()
Høres kjipt utHar dere vært lenge oppe allerede?? Minsten våknet av mareritt kl 07 og skrek så fæltHan sovnet igjen etter mye trøst. Så nå sover helt gjengen, men ikke jeg. Blir rett og slett uvel av å våkne så tidlig, så nå er jeg kvalm, trøtt og får ikke sove:/
Skal ikke klage på natten her neiGod morgen
Natten har som vanlig vært helt super!
Din da?![]()
Det er min last. Drikker det til frokost hver dagDet holder jeg på meg og.. helt avhengig![]()

Veldig kjedelig. Kosesyke katter er herlige. Min ligger fortsatt ved beina mine. Han skal ikke stå oppHøres kjipt ut
Jeg sto opp kl 0730...vekket av en kosesyk katt![]()
Klær og lekerHva kjøpte du?![]()
Får du sovne igjen da? Fortsatt kvalm, men begynner å bli trøtt nå. Nå våkner jo resten av huset, sa da er jo typisk at jeg sikkert sovnerVar oppe i 20min i morges med hunden,så gikk vi å la oss igjen
Hvordan går det med formen?
Neei. Aldri hørt om.Har dere appen Houzz?![]()
Nei. Hvilken app er det?Har dere appen Houzz?![]()
Er en app om forslag og inspirasjon til oppussing og smarte løsningerNeei. Aldri hørt om.