Fjelltur kl 5.30 på morningen??God morgen
Her var det opp å hoppe 05.30 i dag.
Ut på fjelltur og vært ute i 3,5t
Ellers blir det å daffe her oppe på hytta til vi reiser hjem.
Skjer hos dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fjelltur kl 5.30 på morningen??God morgen
Skjer hos dere?
Er så mye fintDen må jeg gjerne laste ned. Nå når vi skal bygge hus trenger jeg all den inspirasjon jeg kan få:-D
Jeg er bedre og mannen er det, men det henger igjen hos lille NGod morgen
Er dere i form igjen?
Da er den lastet ned og klar for å sjekkes utEr så mye fintanbefales å senover om man skal pusse opp eller bygge hus ja
![]()
Hørtes herlig ut med en fjelltur på morgenkvistenGod morgen![]()
Skjer hos dere?
Synes jeg ogsåDa er den lastet ned og klar for å sjekkes ut. Er så kjekt med interiør
![]()
JaEr hun i bedre form?![]()
Usj da, god bedring <3Jeg er bedre og mannen er det, men det henger igjen hos lille N![]()
Det var tidlig opp og ut på fjellet!God morgen![]()
Skjer hos dere?
Har du et sånn må trilles for å sove barn? Det hadde vi på ene, man blir av og til litt tullete av alle trilleturene daDagens (første) tur unnagjort. Heldigvis sovna mini men våknet såvidt når vi kom hjem (som i 20 min). Så nå er han vugget i søvn igjen i vognen
. Litt kald vind ute men heldigvis sol
![]()
Ikke fullt så gale. Men gikk tidlig jaFjelltur kl 5.30 på morningen??
Fjelltur var planlagt, men ikke så tidlig. Sånn blir det når kidsa er oppe tidligDet var tidlig opp og ut på fjellet!
Ja når kidsa først var våkne var det jo bare gå utHørtes herlig ut med en fjelltur på morgenkvisten![]()
Ikke alltid mennene synes interiør er så kjektSynes jeg ogsåtilogmed sambo syntes det var mye greie løsninger som han ikke har tenkt på
![]()
Enten trilles eller at jeg eller gubben står og vugger litt på vognen... Er til å bli tussete av. Eneste fordelen er at jeg ihvertfall kommer meg ut på tur:-D. På kvelden på han ammes i søvn. Kjenner jeg er veeeldig klar for at han skal finne søvnen selv nå men det jobbes med saken.Har du et sånn må trilles for å sove barn? Det hadde vi på ene, man blir av og til litt tullete av alle trilleturene da![]()
Du får gjøre detIkke alltid mennene synes interiør er så kjekt. Kanskje jeg skal vise appen til gubben når han kommer hjem
![]()
Hvor gamle er de da?Ja når kidsa først var våkne var det jo bare gå utVar deilig
![]()