Skravletråd september

Den må jeg gjerne laste ned:-). Nå når vi skal bygge hus trenger jeg all den inspirasjon jeg kan få:-D
Er så mye fint :) anbefales å senover om man skal pusse opp eller bygge hus ja :p

Dagens (første) tur unnagjort :-). Heldigvis sovna mini men våknet såvidt når vi kom hjem (som i 20 min). Så nå er han vugget i søvn igjen i vognen:-). Litt kald vind ute men heldigvis sol :-)

God morgen :)

Her var det opp å hoppe 05.30 i dag.
Ut på fjelltur og vært ute i 3,5t:D

Ellers blir det å daffe her oppe på hytta til vi reiser hjem.:)

Skjer hos dere:)?
Hørtes herlig ut med en fjelltur på morgenkvisten :)

Da er den lastet ned og klar for å sjekkes ut:-). Er så kjekt med interiør:-)
Synes jeg også :) tilogmed sambo syntes det var mye greie løsninger som han ikke har tenkt på :)

God morgen :)

Her var det opp å hoppe 05.30 i dag.
Ut på fjelltur og vært ute i 3,5t:D

Ellers blir det å daffe her oppe på hytta til vi reiser hjem.:)

Skjer hos dere:)?
Det var tidlig opp og ut på fjellet!

Dagens (første) tur unnagjort :-). Heldigvis sovna mini men våknet såvidt når vi kom hjem (som i 20 min). Så nå er han vugget i søvn igjen i vognen:-). Litt kald vind ute men heldigvis sol :-)
Har du et sånn må trilles for å sove barn? Det hadde vi på ene, man blir av og til litt tullete av alle trilleturene da;)

Har du et sånn må trilles for å sove barn? Det hadde vi på ene, man blir av og til litt tullete av alle trilleturene da;)
Enten trilles eller at jeg eller gubben står og vugger litt på vognen... Er til å bli tussete av. Eneste fordelen er at jeg ihvertfall kommer meg ut på tur:-D. På kvelden på han ammes i søvn. Kjenner jeg er veeeldig klar for at han skal finne søvnen selv nå men det jobbes med saken. :-)

Back
Topp