HerligFerdig med enda en julegavegodt med alt som er gjort
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HerligFerdig med enda en julegavegodt med alt som er gjort
![]()
Ikke så myeHva skal dere i morgen da?
God morgenGod morgen.
Her har lille U allerede hevet mamma opp av sengen.
Vel greit men en tidlig start, mye å gjøre..
Wow skikkelig effektiv du er så tidlig på morgenenOppvaskmaskinen er satt i gang, det som ikke fikk plass er enten skylt av og stablet pent oppå oppvaskmaskinene eller vasket.
Kjøkkenbankene er ryddet og vasket.
Grønnsakshyllen i kjøleskapet er ryddet.
Og klokkene er ikke med enn 06:40..
Effektiv morgen dette her
Er bare lille U og meg sov er våken her.Wow skikkelig effektiv du er så tidlig på morgenen. Ikke kommet meg ut av senga enda og gubben snorker enda :-D
Vært effektiv jaOppvaskmaskinen er satt i gang, det som ikke fikk plass er enten skylt av og stablet pent oppå oppvaskmaskinene eller vasket.
Kjøkkenbankene er ryddet og vasket.
Grønnsakshyllen i kjøleskapet er ryddet.
Og klokkene er ikke med enn 06:40..
Effektiv morgen dette her
Vurderer å komme meg opp her også men sengen var mer fristende litt til:-DEr bare lille U og meg sov er våken her.
Mannen og de eldste sover fremdeles
God morgenGod morgen. Her har mini nettopp våknet her også men vi ligger ennå i sengen
. Han henger i puppen mens han leker med bena sine:-D. Etter at han har hengt i puppen nå i ett par timer i halvsøvne kjenner jeg det godt :-/
Ikke langt ifraGod morgen
Det vil jeg tro kjennes ja
Har dere kommet dere opp av sengen nå eller?
Herlig det ogsåEr bare lille U og meg sov er våken her.
Mannen og de eldste sover fremdeles
Det må vi ha snart![]()
Bra med kjærestekveldSender deg en stor klem♡
Hva skal dere spille?![]()
Trolig en god del, men det vil vel vise seg en tendens i løpet en en ukes tid.Lurer på hvor mange som skal sloss om bilsete denne mnd?
Jeg endte med film med ungene og deretter halvsov jeg mye... SorryVeldig stille. Tviler på vi har klart Tamara sin utfordring...
Det har jeg aldri hatt, nå fullført 2,5 svangerskapEr på nippet til å vekke kjæresten så vi kan dra å kjøpe softis! Andre som har cravings nå på natta?
Ingen planer. Det er deilig det, etter gårsdagens mangeHva skal dere i morgen da?
Vi har ikke hatt oppmøte før ni jury synes det er ille nok.Kjedelig når første kamp er kl 8 en søndagsmorgen.
Her er en av ungene på do, så det er straks morgenGod morgen.
Her har lille U allerede hevet mamma opp av sengen.
Vel greit men en tidlig start, mye å gjøre..