Skravletråd september

Oppvaskmaskinen er satt i gang, det som ikke fikk plass er enten skylt av og stablet pent oppå oppvaskmaskinene eller vasket.
Kjøkkenbankene er ryddet og vasket.
Grønnsakshyllen i kjøleskapet er ryddet.
Og klokkene er ikke med enn 06:40..

Effektiv morgen dette her

God morgen.
Her har lille U allerede hevet mamma opp av sengen.
Vel greit men en tidlig start, mye å gjøre..
God morgen:-). Her har mini nettopp våknet her også men vi ligger ennå i sengen:-). Han henger i puppen mens han leker med bena sine:-D. Etter at han har hengt i puppen nå i ett par timer i halvsøvne kjenner jeg det godt :-/

Oppvaskmaskinen er satt i gang, det som ikke fikk plass er enten skylt av og stablet pent oppå oppvaskmaskinene eller vasket.

Wow skikkelig effektiv du er så tidlig på morgenen:-P. Ikke kommet meg ut av senga enda og gubben snorker enda :-D

Vært effektiv ja :)

God morgen alle sammen :D
Hvordan har natten vært?

God morgen:-). Her har mini nettopp våknet her også men vi ligger ennå i sengen:-). Han henger i puppen mens han leker med bena sine:-D. Etter at han har hengt i puppen nå i ett par timer i halvsøvne kjenner jeg det godt :-/
God morgen :)
Det vil jeg tro kjennes ja :p
Har dere kommet dere opp av sengen nå eller?

Typisk å våkne tidlig selv om man har barnefri :P

Er på nippet til å vekke kjæresten så vi kan dra å kjøpe softis! Andre som har cravings nå på natta?
Det har jeg aldri hatt, nå fullført 2,5 svangerskap

Back
Topp