Har du søkt om hjelp? Er jo noe som blir dekketVerste er jo at tanna er døså det er jo andre ting som er smerte ikke tanna. Må det :/ tennene mine har tatt skade av oppkast i svangerskapet med lille N. Spydde fra uke 6-20 26 til henne var ute
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du søkt om hjelp? Er jo noe som blir dekketVerste er jo at tanna er døså det er jo andre ting som er smerte ikke tanna. Må det :/ tennene mine har tatt skade av oppkast i svangerskapet med lille N. Spydde fra uke 6-20 26 til henne var ute
Den må nok det jaMurrer sånn i tanna så prøver å slappe av ... Noen som har fått rotfylling her? Må betennelsen bort før man kan gjøre noe?
Det var det jaDet var utrolig stille her i kveld?![]()
Tror det blir en god delLurer på hvor mange som skal sloss om bilsete denne mnd?
Verste er jo at tanna er døså det er jo andre ting som er smerte ikke tanna. Må det :/ tennene mine har tatt skade av oppkast i svangerskapet med lille N. Spydde fra uke 6-20 26 til henne var ute
Det tipper jeg er ganske mangeLurer på hvor mange som skal sloss om bilsete denne mnd?
Lurer på hvor mange som skal sloss om bilsete denne mnd?
Veldig stille. Tviler på vi har klart Tamara sin utfordring...Det var utrolig stille her i kveld?![]()
Veldig stille. Tviler på vi har klart Tamara sin utfordring...
Det var det ja
Det er vell noen..Lurer på hvor mange som skal sloss om bilsete denne mnd?
Spennende å ikke vite kjønn da![]()
Så spennende å ikke vite! Når er terminen da?Jepp! Jeg koser meg med å ikke vite, kjæresten også men han er nok mer utålmodig enn megjeg får jo bli godt kjent med lille i magen dagen lang gjennom bevegelse og døgnrytme.
Tannlegen sa nei første gang så antok at det ikke gikk... Dette var tannlegevakt :/ vet at man utfører behandling og kan få etterbetaltHar du søkt om hjelp? Er jo noe som blir dekket
Det tviler jeg også påVeldig stille. Tviler på vi har klart Tamara sin utfordring...
Den har måtte bli rotfylt ett år, men tannlegen har gitt meg tid siden det ikke var vondt. Hun har åpnet kanalene så datt fyllingen ut forrige uke og idag kom murringen ... På det verste så er det som puste gjennom rier. Ikke så ille nåDen må nok det ja
Får se hva jeg får skravla...heheLurer på hvor mange som skal sloss om bilsete denne mnd?
Lurer på hvor mange som skal sloss om bilsete denne mnd?
Jeg brydde meg ikke for var så evig glad jeg hadde nurk i magenUffdamå ha vært slitsomt!
![]()