Nei ikke så stillePleier ikke det å være det på lørdags kvelder?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei ikke så stillePleier ikke det å være det på lørdags kvelder?
Hva bestilte du?Da har jeg bestilt bursdagsgaver og julegaver på nett![]()
Uff da. God bedringFunnet sengen jeg. Kjenner en murrende hodepine er på vei så tror jeg skal prøve å sove den av meg
![]()
Da har jeg bestilt bursdagsgaver og julegaver på nett![]()
Det ble 3 gensere, 2 bukser, noe lego og en fleecedress til minienHva bestilte du?
Hvor har du bestil fra?Da har jeg bestilt bursdagsgaver og julegaver på nett![]()
Hvorfor ikke?Flink du er
Jeg skulle bestille stoff fra stoff og stil, men får ikke lagt inn poststed![]()
Jeg skal først bla gjennom de oppskriftene jeg har liggende... det er et utvalg der.
Så kjedelig daFlink du er
Jeg skulle bestille stoff fra stoff og stil, men får ikke lagt inn poststed![]()
Hvor bestilte du fra?Det ble 3 gensere, 2 bukser, noe lego og en fleecedress til minien
2 bukser og en fleecedress til snuppa![]()
Murrer sånn i tanna så prøver å slappe av ... Noen som har fått rotfylling her? Må betennelsen bort før man kan gjøre noe?
Det ble 3 gensere, 2 bukser, noe lego og en fleecedress til minien
2 bukser og en fleecedress til snuppa![]()
Godt godt! Får litt abstinenser her, tenker å vente til jeg vet kjønn (etter fødsel) til jeg strikker mer.
Måtte visst legge inn postnr en gang til så gikk det, men nå får jeg ikke betaltHvorfor ikke?
Verste er jo at tanna er døUff, tannverk er det verste!!
Har aldri fått rotfylling da![]()
Det skjønner jeg godt!Måtte visst legge inn postnr en gang til så gikk det, men nå får jeg ikke betaltgidder ikke betale 70 kr mer fordi kortet ikke går inn nå, så får prøve igjen i morgen
![]()