Skravletråd september

Nå er frøkna igang med oppfylling av magesekken før hun slokner for natta:p hun ligger og dupper ved puppen, men ligger gjerne 20 min av gangen i et par timer før hun sover 6-7 timer i strekk...
Dere driver med da?

Nå er frøkna igang med oppfylling av magesekken før hun slokner for natta:p hun ligger og dupper ved puppen, men ligger gjerne 20 min av gangen i et par timer før hun sover 6-7 timer i strekk...
Dere driver med da?
Så deilig at hun sover så lenge:) Bare å fylle opp magen .
Jeg forbereder morgendagens middag, mens mannen lager dagens middag. Barna sitter å venter som sultne ulver:D

Så deilig at hun sover så lenge:) Bare å fylle opp magen .
Jeg forbereder morgendagens middag, mens mannen lager dagens middag. Barna sitter å venter som sultne ulver:D
Veldig deilig:)

Da blir det nok godt med middag. Hva blir det?
Her har mannen dratt til en kompis, så vi er alene hjemme. Vet ikke hva jeg skal spise...hm..

Du får rigge deg til å se i heftene på nærmeste strikkebutikk :p Er spent på om det jeg strikket passer, synes alle plagene fra Dale blir så store. Og jeg strikker ganske stramt.

Jeg skal først bla gjennom de oppskriftene jeg har liggende... det er et utvalg der.

Den ble døpt "bæsjestolen" her i en periode. Den hjalp veldig når magen var treg.

Nå spiser hun i den. Kan sitte litt i høystol, men greit med vippestolen og.
Haha, det stemmer! Sånn var det her også. Vaska det trekker utallige ganger pga ladninger som hadde latt seg vente på:p

Veldig deilig:)

Da blir det nok godt med middag. Hva blir det?
Her har mannen dratt til en kompis, så vi er alene hjemme. Vet ikke hva jeg skal spise...hm..
Kinesisk i dag og god norsk kjøttsuppe i morgen :)
Bestilt deg mat og kos deg;)

Hohooo, det er bare meg:) Hva har bv-damene gjort idag da?
Rydda kjøkken inkl matskuffer, vaska klær, kost meg masse med eldstemann, hatt kaffegjester og lagd pizzasnurrer! Digg lørdag!

Enn du da?

Har dere noe dyr? :)

Kinesisk i dag og god norsk kjøttsuppe i morgen :)
Bestilt deg mat og kos deg;)

Høres godt ut:)
Gidder ikke kjøre ut med en overtrøtt snuppe nå:p
Men skal vel klare å finne på noe.

Back
Topp