jenta86
Gift med forumet
Har ikke sett den filmen enda jeg...Jeg elsker å lage mat da![]()
Charlie og sjokoladefabrikken. Blir ikke lei den filmen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke sett den filmen enda jeg...Jeg elsker å lage mat da![]()
Charlie og sjokoladefabrikken. Blir ikke lei den filmen![]()
Mmm. Jeg har så lyst på boller !!Spiser nystekte boller og ser kamp og home and away
Da vet du hva du må gjøreHar ikke sett den filmen enda jeg...![]()
Så deilig at hun sover så lengeNå er frøkna igang med oppfylling av magesekken før hun slokner for nattahun ligger og dupper ved puppen, men ligger gjerne 20 min av gangen i et par timer før hun sover 6-7 timer i strekk...
Dere driver med da?
Må prøve å få til det en dagDa vet du hva du må gjøre![]()
Den ligger også på Netflix.
Veldig deiligSå deilig at hun sover så lengeBare å fylle opp magen .
Jeg forbereder morgendagens middag, mens mannen lager dagens middag. Barna sitter å venter som sultne ulver![]()
Du får rigge deg til å se i heftene på nærmeste strikkebutikkEr spent på om det jeg strikket passer, synes alle plagene fra Dale blir så store. Og jeg strikker ganske stramt.
Heldig du er da! Men så tar vel du stort sett nettene, så sånn sett skulle det vel bare mangleJahan lager igrunn middag hver dag
der er jeg skikkelig bortskjemt
Vel verdt å finne tid til den filmenMå prøve å få til det en dag![]()
Haha, det stemmer! Sånn var det her også. Vaska det trekker utallige ganger pga ladninger som hadde latt seg vente påDen ble døpt "bæsjestolen" her i en periode. Den hjalp veldig når magen var treg.
Nå spiser hun i den. Kan sitte litt i høystol, men greit med vippestolen og.
Kan godt hende vi har den ogsåVel verdt å finne tid til den filmen![]()
Kinesisk i dag og god norsk kjøttsuppe i morgenVeldig deilig
Da blir det nok godt med middag. Hva blir det?
Her har mannen dratt til en kompis, så vi er alene hjemme. Vet ikke hva jeg skal spise...hm..
Vi ogsåSnaddervi laget bare en Toropose vi
![]()
Ja, det er sant. Jeg kommer nok til å være alene hjemme, MED ungene. Derfor det går en hel dagNei, det skjønner jegbeste er å være alene hjemme også
![]()
Rydda kjøkken inkl matskuffer, vaska klær, kost meg masse med eldstemann, hatt kaffegjester og lagd pizzasnurrer! Digg lørdag!Hohooo, det er bare megHva har bv-damene gjort idag da?
Og mange oppskrifter ligger på nett ogsåJeg skal først bla gjennom de oppskriftene jeg har liggende... det er et utvalg der.
Haha! Typisk det da..men bare gått å gå en tur ekstra![]()
Kinesisk i dag og god norsk kjøttsuppe i morgen
Bestilt deg mat og kos deg![]()