Skravletråd september

Vet ikke enda..noe på Netflix eller appletv..
Noe forslag? Lyat å se skrekk/thriller,men gubben er så pysete så han tørr ikke :p
Dere har ikke begynt på serien Narcos da?

Da er du jo dreven i gamet ;) får kontakte deg for tips og råd når den tiden kommer for meg å arrangere;)

Hun var ikke så lita ved fødselen, men slet jo med vekt og å få den opp, så hun vokste nesten mest bare i lengden første måneden :p nå er hun over fem kilo, to måneder og over 60cm ihvertfall så hun begynner komme seg :D

Hehe, ja du får gjøre det ;)
Aah, da så,ja da kommer det seg :) her er mini 5kg nå tror jeg..var 4,9 på tirsdag.. Cm vet jeg ikke :p

I Oslo. Spør du meg er de flinkest på italiensk pizza her I Norge :D
Har ikke vært der...ikke så ofte i Oslo heller,men skal huske på det til neste gang vi skal nedover,da vi begge elsker Italiensk mat❤ men har et par restauranter her oppe som er utrolig flinke på det de holder på med,og et ekstra pluss at de selv er italienere ;)

Ja. Håper virkelig det er det, for da vet jeg det tar slutt :p overlever ikke så lenge på et par timer søvn i døgnet totalt :p hun som hadde vært så flink den siste tiden og sovet fire timer fra syv til tolv, og en slik lang lur på morgenen og!:p
To timer kan bli litt lite i lengden ja:o

Back
Topp