Hvordan få fikset halsen til i morgen?
Vondt i halsen? Her funker varmt vann med noen skiver ingefær oppi og sitron.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan få fikset halsen til i morgen?
Haha, nei ikke denne månedenKlart der er mulig!er det du vil
I Oslo. Spør du meg er de flinkest på italiensk pizza her I NorgeHvor er det?![]()
Elsker å se slike filmer å være nervøseHa ha det er ikke oftw. Her er jeg pysen
Æsj, så sunn du er daLigge i sofaen og spise gulrot
Jeg gjorde detHuff!!håper du får fikset den!
Dere har ikke begynt på serien Narcos da?Vet ikke enda..noe på Netflix eller appletv..
Noe forslag? Lyat å se skrekk/thriller,men gubben er så pysete så han tørr ikke![]()
HahaKjempe.... En jobbee å en gikk rett på rommet for å se film
Jupp veldig vondt åVondt i halsen? Her funker varmt vann med noen skiver ingefær oppi og sitron.
Mhm hu er det gittHahaog hu mor er fortsatt ensom i sofa
![]()
Åj, skikkelig kjærestedag?
JaSå koselig![]()
Du er mitt forbilde, Kengu!What? Hordan skjedde det
Da er du jo dreven i gametfår kontakte deg for tips og råd når den tiden kommer for meg å arrangere
![]()
Hun var ikke så lita ved fødselen, men slet jo med vekt og å få den opp, så hun vokste nesten mest bare i lengden første månedennå er hun over fem kilo, to måneder og over 60cm ihvertfall så hun begynner komme seg
![]()
He he ja jeg vetÆsj, så sunn du er da![]()
Hva skal dere??I dag skal jeg og mannen kose oss veldig![]()
Har ikke vært der...ikke så ofte i Oslo heller,men skal huske på det til neste gang vi skal nedover,da vi begge elsker Italiensk mat❤ men har et par restauranter her oppe som er utrolig flinke på det de holder på med,og et ekstra pluss at de selv er italienereI Oslo. Spør du meg er de flinkest på italiensk pizza her I Norge![]()
To timer kan bli litt lite i lengden jaJa. Håper virkelig det er det, for da vet jeg det tar sluttoverlever ikke så lenge på et par timer søvn i døgnet totalt
hun som hadde vært så flink den siste tiden og sovet fire timer fra syv til tolv, og en slik lang lur på morgenen og!
![]()
Nååå du er da bare søtDu er mitt forbilde, Kengu!vil jo være som deg!

Nei? Har ikke hørt om den heller..Dere har ikke begynt på serien Narcos da?
Det er nedturKjøpte meg pærecider i sverige. Ammer, så disse har stått i skapet og fristet meg. Åpnet en nå. Endelig!! Og så smakte det dritt....