jenta86
Gift med forumet
Vet ikke enda..noe på Netflix eller appletv..Hva slags film?
Noe forslag? Lyat å se skrekk/thriller,men gubben er så pysete så han tørr ikke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke enda..noe på Netflix eller appletv..Hva slags film?
Det hadde vært hyggeligHva? Kanskje den må vises her på bv![]()
Og dere skal??
Vi har spist vafler, dansa litt, laga digg middag, nå ser vi skal vi danse, og skal kose oss med snop. Og en øl senereSå hyggelighva skal dere gjøre?
Gleder megKan ta bilde i morgenja
![]()
Kjøpte meg pærecider i sverige. Ammer, så disse har stått i skapet og fristet meg. Åpnet en nå. Endelig!! Og så smakte det dritt....
Ha ha det er ikke oftw. Her er jeg pysenVet ikke enda..noe på Netflix eller appletv..
Noe forslag? Lyat å se skrekk/thriller,men gubben er så pysete så han tørr ikke![]()
Ja,elsker den katten! Så nydelige kremfarger på den å❤ å nå begynner den å bli vant til hunden ogsåSå koselig da
Vi har gutt og jenteliker litt spenning!
![]()
Vi har spist vafler, dansa litt, laga digg middag, nå ser vi skal vi danse, og skal kose oss med snop. Og en øl senere![]()
Var nok mange som ville snuse på baby jaJa, fikk være innom mange armkroker idag, han
Men for det meste så sov han da...![]()
Eller så får du sette den på ønskelisten til jul.
Om du klarer å vente så lenge; D
Oh yes, kjenner til detNja, så mye 'hjelp' blir det ikke, men veldig mange avbrytelser for hjelp til både det ene og det andre, fredsmekling etc![]()
Så koseligVi har spist vafler, dansa litt, laga digg middag, nå ser vi skal vi danse, og skal kose oss med snop. Og en øl senere![]()
Hvor er det?Har du spist på Villa Paradiso?
Mannen har alltid ett godt råd derHvordan få fikset halsen til i morgen?
I forhold til hva jeg pleier å gjøreNesten ikke, i forhold til hva da?![]()
Å hva er det?Mannen har alltid ett godt råd der![]()