Ha ha høst er kakao ogsåHer blir det ingen lavkarbo. Høsten er mye bollekos![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha ha høst er kakao ogsåHer blir det ingen lavkarbo. Høsten er mye bollekos![]()
What? Har vi??Da har vi visst et liv begge to da![]()
Ha ha ja det er min versjonHihi, det er såklart din utgave av å ligge på sofaen
Men nå har jeg vært Kengu i matskuffene mine. I tre skuffer kastet jeg tilsammen 2 matvareposer![]()
Ja ikke sant. Sljønner egt ikke hvorfor jeg er venn med sånne folkUff da![]()
Helt klartBeste diarén man kan ha![]()
Er ikke Kb i form heller??Kengubarnet sover på sofaen,mannen på butikken åhandler
Det høres litt problematisk utHvorfor kjøpe et oppussingsobjekt hvis man ikke har peiling på oppussing?? Skjønner ikke jeg![]()
Det hørtes ut som et perfekt tidspunkt![]()
TakkGod tur![]()
Blir første gangen jer også..stått i ovnen siden kl.8 i morgesDet var jo veldig godt og veldig enkelt
Pulled pork har jeg aldri prøvd![]()
Håpet du fikk en god duppNei, på tide å sove litt![]()
Vi koset oss gløggKos dere masse!![]()
God lørdagGod lørdag jenterHva gjør dere (foruten å sitte på bv) på en iskald lørdag?
Ååh...så deilig med god tid i dusjenAaaah. Har dusjet i en halvtime, elsker lange dusjer. Mannen har tatt med mini på lang trilletur alene i dag, så nå bare koser jeg meg. Har til og med fått barbert beina. Hihi![]()
Ikke noe på meg. Gutta skal bort på middagHva skal dere ha til middag i dag? Er så matlei jeg..
Ja den er knallgodBeste som finnes. Solgte vår her om dagen, det syns jeg var skikkelig trist![]()
HahaHa ha jeg har fått høre det motsatte til tider.. "det er grunn til at du har en munn og to ører veit du..!!" På forum tenker jeg at det er grunn til at man har to hender og ti fingre![]()