Det vet jeg ikke. Har arvet en selv som jeg ikke har brukt endavet ikke hvilket merke det er engang
![]()
Hehe! Den gjør nok nytten uansett
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det vet jeg ikke. Har arvet en selv som jeg ikke har brukt endavet ikke hvilket merke det er engang
![]()
Nei du neiVi sier da aldri nei til en utfordring![]()
Veldig kjekt å få gjort litt selv om lille er våken![]()
Ble jo litt fristet jeg nå![]()
Men her blir det pulled pork i kveld![]()
Her blir det pizzasnurrerHva skal dere ha til middag i dag? Er så matlei jeg..
Ikke egentlig for mannen heller, men han klarer hvis han måTja. Mannen eier ikke tålmodighet. Så maling er definitivt ikke noe for han!
Nei nå sitter jeg bare og griner. Gravidhormoner.
Antakeligvis. Har ikke prøvd denHehe! Den gjør nok nytten uansett![]()
Skal vi se..Hva skal dere ha til middag i dag? Er så matlei jeg..
Antakeligvis. Har ikke prøvd den![]()
Beste som finnes. Solgte vår her om dagen, det syns jeg var skikkelig tristEn babybjørn-stol![]()
Skal vi se..
Sammen med ungene skal vi spise pasta med kjøttboller og tomatsaus.
Etter de har lagt seg skal vi ha svin indrefile med søtpotetpure og soppstuing
Hehe..jaHan er bare søt stort sett![]()
Det hørtes ut som et perfekt tidspunktJakjenner jeg meg rett er det når jeg er gravid og alt er bra med babyen
![]()
God turSkal en liten tur på Experttusen takk
![]()
Kos dere masse!Nå er det tid for kvalitetstid med jentaInnsiden ut på kino,popcorn og brus
![]()
Jeg er og matlei. Barna og mannen skal spise kinesisk i dag. Jeg tror jeg tar opp en pizzasnurr fra fryseren. Har så halsbrann så klarer ikke kinesisk mat i dag. Men forbereder middagen til i morgen. Skal bare kose meg på kjøkkenetHva skal dere ha til middag i dag? Er så matlei jeg..
Hva skal du lage i morgen da?Jeg er og matlei. Barna og mannen skal spise kinesisk i dag. Jeg tror jeg tar opp en pizzasnurr fra fryseren. Har så halsbrann så klarer ikke kinesisk mat i dag. Men forbereder middagen til i morgen. Skal bare kose meg på kjøkkenet![]()