Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi, det er såklart din utgave av å ligge på sofaenVasker klær, baker boller og spiser halsdrops
Fersk gjærbakst både smaker og lukter fortreffelig!Vi bakte boller her om dagen, det må være en av verdens beste lukter![]()
God bedringIkke helt nei. Men drt går nok over
Uff daHadde de bare vært tv ....
Aha. Ja, der kan man se mye rarthehe
Maling er noe de fleste får til ja, selv om man ikke har gjort det før![]()
Klarer du å få sovet litt da?
Han er bare søt stort settKan grymte til noen ganger,men er alltid et smil bak![]()
Holdt på i flere timer nå jeg!Har ingen planer om å finne frem vinteren for fullt enda. Må ha en helgedag for det store omorganiseringsprosjektet der, med sesongskifte, flytte fra et barn til annet og videre i gi-bort eller ta-vare-på. Phu, nesten sliten bare av tanken.
Oi, våkner han ikke eller har du vært snill med ham!!Ja, det skulle det. Snuppis er straks 11 måneder og ikke sovet en eneste natt. Mannen har ikke vært våken en eneste natt
Ha ha jeg har fått høre det motsatte til tider.. "det er grunn til at du har en munn og to ører veit du..!!" På forum tenker jeg at det er grunn til at man har to hender og ti fingreMunndiare har aldri vært feil[emoji14]
Såpass:/Har prøvd lavkarbo.
Aldri hatt så mye hodepine som da.
Ikke noe for meg
AmenFersk gjærbakst både smaker og lukter fortreffelig!
Å, har det skjedd noe?Tja. Mannen eier ikke tålmodighet. Så maling er definitivt ikke noe for han!
Nei nå sitter jeg bare og griner. Gravidhormoner.
Ja, av erfaring vet jeg at det fort går med en helgedag, fra formiddag til ettermiddag, avbrutt av litt mat og slikt så klart.Holdt på i flere timer nå jeg!stor jobb altså!!
Ser veldig bra ut! Smakte den godt også?
Beste som finnes. Solgte vår her om dagen, det syns jeg var skikkelig tristEn babybjørn-stol![]()