Vasker klær, baker boller og spiser halsdropsGod lørdag jenterHva gjør dere (foruten å sitte på bv) på en iskald lørdag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vasker klær, baker boller og spiser halsdropsGod lørdag jenterHva gjør dere (foruten å sitte på bv) på en iskald lørdag?
Neiser på sinnasnekkern. Vi har såpass selvinnsikt at vi skjønte at det ikke var aktuelt. Kjøpte er hus som vi ikke trenger å gjøre noe med, annet enn det estetiske.
Eneste jeg har gjort så langt er å male to romnoe jeg aldri har gjort før. Men jammen gikk det ikke bra
![]()
Klarer du å få sovet litt da?Heisannakkurat nå ser jeg på tv. Mannen og lillegull er på butikken og handler inn til middag. Er sliten og trøtt... Så føler meg ganske tafatt
Så deilig! Husk at med nybarberte bein følger det med fotmassasjeAaaah. Har dusjet i en halvtime, elsker lange dusjer. Mannen har tatt med mini på lang trilletur alene i dag, så nå bare koser jeg meg. Har til og med fått barbert beina. Hihi![]()
Vi bakte boller her om dagen, det må være en av verdens beste lukterVasker klær, baker boller og spiser halsdrops
Deilig å bli positivt overrasket daKlager ikke på det neiVar ikke det keg forestilte meg før hun kom
![]()
OkHihi ok. Får legge ut bilde når du er ferdig![]()
AbsoluttDeilig å bli positivt overrasket da![]()
MhmI svangerskapet er det ikke lurt nei. Får hive innpå nå siste tiden
. Når er termin?
Den er 20 sep. Så 15 dager tilI svangerskapet er det ikke lurt nei. Får hive innpå nå siste tiden
. Når er termin?
Ikke så dumt i noen situsjonerAbsolutthar vel en tendens til å se for meg det verste da
hehe
Mhm helt enig med degVi bakte boller her om dagen, det må være en av verdens beste lukter![]()
Fødsel skjer nok uansettMhm! Håper ikke dette gjør at fødselen blir utsatt. Både fastlegen og jm på føden tror at det ikke er lenge igjen.. Så håper de har rett..
Håper jeg også!![]()
Man blir da mett?!JaFungerer innimellom. Er ikke super glad i det, men går helt fint å spise det
![]()
Her blir det ingen lavkarbo. Høsten er mye bollekosMhm helt enig med deg
Herlig arbeidsfordelingHeheMåtte knipse slik at jeg hadde bilde av arbeidsfordelinga
hoho
![]()
TakkHåper jeg rekker å bli ferdig med den. Har hvert sløv med å strikke i sommer..
Ååh...den er godFikk så lyst på![]()
Har prøvd lavkarbo.Her blir det ingen lavkarbo. Høsten er mye bollekos![]()
Da har vi visst et liv begge to daDet er jeg også
Mhm, absoluttFødsel skjer nok uansett
Men hadde jo vært greit å være i form når den starter!