Våknet nettopp av at snuppa spydde utover hele seg og meg. Blææææ!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
huff stakkars daVåknet nettopp av at snuppa spydde utover hele seg og meg. Blææææ!!
Jahuff stakkars da![]()
Min lille ogJanå sover hun igjen
Kan jeg spørre hva som har skjedd?må vel snart finne roen til å sove jeg.... facebook appen er slettet fra mobilen. hadde aldri trodd det skulle gå så langt, men det har det![]()
Jeg la min i vognenMin lille ogvåknet og måtte bysse 20 min så tror vi blir inne i morgen jeg
God morgen til deg og resten av jentene her inne..God morgen!![]()
Noe positivt er det jo selvsagt med fødselFint at de fikk se henne bare tre timer gammel, men ble stress for min delmen vi overlevde det godt da
![]()
Ja, takk og pris for det. To uker inn og ut av sykehus grunnet at hub slet med å få i seg næring var forferdelig, men gikk heldigvis bra. Nå spiser hun godt og er nok rundet fem kilo for en uke siden.
God morgen til deg og resten av jentene her inne..
Hun var enormLikte hun burlesk dama på norske talenter i dag![]()
Tror vårt ble det ja...
Du vet det blir en bra dag når mannen forteller at ungen enten har spydd eller bæsja ned hele seg...
Hmm...
Omg.
Det hadde vært deilig å vunnet358 millioner i eurojackpot...
Ja. Blir spennende å se hva dagen har å by påHuffda.. Lei start![]()
Jeg slettet facebook for 2år sidenjeg må bare få roet ned hue før jeg sover. facebook skader meg om dagen, så har vurdert å bare slette hele dritten fra mobilen hmmm :/
God morgen!God morgen!![]()
Da går dagen din i hvertfallHva er planene for idag da?
Her hat jeg allerede bada baby...snart tid for å dusje selv, så skal jeg lage focaccia
Deretter babyshower![]()