Skravletråd september

må vel snart finne roen til å sove jeg.... facebook appen er slettet fra mobilen. hadde aldri trodd det skulle gå så langt, men det har det :(

Du vet det blir en bra dag når mannen forteller at ungen enten har spydd eller bæsja ned hele seg...

Hmm...

Omg.

Fint at de fikk se henne bare tre timer gammel, men ble stress for min del :p men vi overlevde det godt da :p
Ja, takk og pris for det. To uker inn og ut av sykehus grunnet at hub slet med å få i seg næring var forferdelig, men gikk heldigvis bra. Nå spiser hun godt og er nok rundet fem kilo for en uke siden :).
Noe positivt er det jo selvsagt med fødsel:-). Ihvertfall hvis familien har litt reisevei også:-).
Så bra hun ihvertfall får til mating nå og vekten er fin:-). Her var det også mye styr med mating i starten og misfornøyd helsesøster. Nå veide han 8400 akkurat på 8 måneders kontroll:-)

jeg må bare få roet ned hue før jeg sover. facebook skader meg om dagen, så har vurdert å bare slette hele dritten fra mobilen hmmm :/
Jeg slettet facebook for 2år siden ;) aldri angret :)

Hva er planene for idag da? :)
Her hat jeg allerede bada baby...snart tid for å dusje selv, så skal jeg lage focaccia :o
Deretter babyshower :D
Da går dagen din i hvertfall ;) må få høre hvordan focaccian blir da?

Back
Topp