jenta86
Gift med forumet
Mange som har lagt seg kanskje?Og her sluknet livet når kampen tok seg opp?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mange som har lagt seg kanskje?Og her sluknet livet når kampen tok seg opp?![]()
Godt det gikk braDet gjorde jeg, og nå har jeg dusjet, helt uten å besvime![]()
Altfor heftig for meg!!Alene med 7 barn! Den er heftig!!
Ja, det er jo faktisk legge-seg-tid.Mange som har lagt seg kanskje?
Hehe, nei liksom litt frekt det også! Nesten godt du ikke frivillig hadde tatt det på deg, det hadde vært litt galskapAltfor heftig for meg!!
Men kan jo liksom ikke jage folk![]()
Det er det...jeg synker selv lenger og lenger ned i sofaenJa, det er jo faktisk legge-seg-tid.
HahaHar du 7 barn?![]()
Skal nok huske å informere dere om det lages barn herJeg leste kranglet og laget barn her![]()
Trodde det var noe du ikke hadde fortalt![]()
Jo takk, hater dette stressetEr ganske slitsomt akkurat når man gjør det, men veldig deilig resten av uken å slitte å tenke på hva man skal ha til middag og å stresse inn i butikken i siste liten før maten skal stå på bordet
Ja, den sofaen er så god på kvelden. Bare teit egentlig, for er jo minst like godt å legge seg. Men da er det litt som må skje først...Det er det...jeg synker selv lenger og lenger ned i sofaen![]()
Haha! Man vet jo aldri heller...Hahaneeeii!!
Jeg har 3resten var klassekamerat og nabojenter!
Ja,ofte jeg tenker på hvorfor ikke gå til sengs med engang..Ja, den sofaen er så god på kvelden. Bare teit egentlig, for er jo minst like godt å legge seg. Men da er det litt som må skje først...
Jadda. Ikke verstJeeeij! Seier til Norgeikke den beste kampen,men...
Nå er det natta her også...dere får ha en fin natt,så snakkes vi sikkert i morgen![]()
Ja det ble litt bedreVar ikke rart jeg ble så trøtt
Tatt seg opp litt nå da![]()
God natt Kengu.God natt alle sammen
NattaGod natt alle sammen
God nattGod natt alle sammen