Lolo
Forumet er livet
Ja, helt fra skrætsjNamhjemmelaget?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, helt fra skrætsjNamhjemmelaget?
Hihi, har du lagt det i finnehøyde for mini?Der fant minien julegavelageret. At ikke mannen kan passe på...
Ha ha ja det hadde vært en fin historie
Ååh! Gammel er han da?Der fant minien julegavelageret. At ikke mannen kan passe på...
Ser veldig godt ut
Det er det ogsåSer veldig godt ut![]()
Ja veldig. Og blir mye mer personligNei, ikke jeg heller! Men moro å holde på med sånne ting likevel da![]()
Ikke her heldigvisMå man ikke alltid rydde? Et eller annet sted...?
Hvor gammel er minien?Der fant minien julegavelageret. At ikke mannen kan passe på...
Men er noe i granskogen godt! Er en av mine absolutt favoritterEr glad jeg ikke er kokk på en italiensk restaurant, å lage risotto er dørge kjedelig
Det er fantastisk godtMen er noe i granskogen godt! Er en av mine absolutt favorittergubben her hjemme er flink til å lage risotto,og vi var i Roma i fjor sommer..måtte være ærlig,hans var faktisk bedre enn de vi prøvde der
![]()
Gutten min som snart blir 6 år :O Blir familieselskap på selve dagen, Barneselskapet må nok vente en ukes tid over.Hvem har bursdag da?![]()
Ja, det var irriterende! Tror nille pleier å ta det inn til halloween, men ingenting enda. Så de har sikkert tatt inn tidligere i fjor, siden jeg fikk tak i det daSå kjipt at det er vanskelig å få tak i![]()
Laks er så godtÅåh, nettopp trøkka i meg tidenes porsjon med laks, ris, rømme og salat!
Laks er digg! Med masse rømmeÅåh, nettopp trøkka i meg tidenes porsjon med laks, ris, rømme og salat!