Lolo
Forumet er livet
Da er du flink. Her er det alltid noe å ta opp etter ungene, en bod eller garasje å ta fatt på, rydde gjennom ungenes klær eller a en rufs i kjøkkenskapa...Ikke her heldigvis![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er du flink. Her er det alltid noe å ta opp etter ungene, en bod eller garasje å ta fatt på, rydde gjennom ungenes klær eller a en rufs i kjøkkenskapa...Ikke her heldigvis![]()
Laks er så godt
Dere om det.Laks er digg! Med masse rømme![]()
Ja, da skjønner jeg dere gjør detHan kommer hjem rundt 3 hver dag,så her deler vi på kjøkkentjenesten![]()
Liker du ikke laks?Dere om det.
Jeg står helst over
Saltkjøtt & grovpølseJa, da skjønner jeg dere gjør det
Hva fikk du servert i dag?
Hørtes godt ut det daSaltkjøtt & grovpølsehadde lyst til å forsyne meg 2 ganger,men spiser jo til jeg sprekker på den maten...blir jo så trøtt etterpå også
![]()
Nei,er jo nesten værre det enn å være sultenHørtes godt ut det da
Ikke godt å spise for mye heller![]()
Nam, det så godt ut
Såg nydelig utJa, helt fra skrætsj![]()
Hadde bare lagt det inn på rommet mittHihi, har du lagt det i finnehøyde for mini?![]()
Han er 4Ååh! Gammel er han da?
Var faktisk mannen som hadde smugspistFordi du ikke spiste alt sist....
Da får du heller prøve tidlig seng jaJeg skal hente i barnehagen nå, så da er det for sent
Får heller satse på en tidlig kveld![]()
Han er 4Hvor gammel er minien?
Stakkars mannen da!Takk for det
Nå må jeg vel snart ut og hente unger og lage middag og sånn der. Kjenner at sofaen var god.
Og jeg kan dessverre ikke regne med hjelp fra mannen i dag, jeg er fortsatt usikker på om han, som klassekontakt, stiller på foreldremøtet i ettermiddag eller om jeg må steppe inn. Han er hjemme fra jobb fordi han slett ikke er i form, kvalm type med dårlig mage ligger visst på badet og halvsover på gulvet.
Gikk det fint i dag?Nei nå må jeg rydde!skravles senere
Sikkert deilig med en duppSovna visst på sofaen heller enn å skravle med dere. Egentlig skulle jeg strikke. Jaja,nå må jeg hente unger.
Ikke funnet det ennå?!Ikke sett noe til det
Enn du da?
Hvordan reagerte han da?Han er 4
Satser på at vi klarer detDa får du heller prøve tidlig seng ja
Det er min plan også![]()