jenta86
Gift med forumet
Her er han glad i å stå på kjøkkenetSå heldig du er.
Det skjer aldri her.
Hva vil du få servert?
Jeg hadde planer om carbonara,men blir saltkjøtt i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er han glad i å stå på kjøkkenetSå heldig du er.
Det skjer aldri her.
Hva vil du få servert?
Han kommer hjem rundt 3 hver dag,så her deler vi på kjøkkentjenestenDa hadde det blitt litt for sent med middag her. Mannen er ikke hjemme før rundt fem og da må vi nesten spise med en gang![]()
De som satt bak oss på mc donaldsOk, hvem tenker du på nå?
He he liveoverføring på tv daJoda,men vet ikke om jeg har så lyst til å oppleve at fødselen starter foran 20.000 supportere,(ikke at jeg tror alle ser det heller)![]()
Nja ikke helt sikker på detSå bra![]()
Tror Staples har det faktiskDa har jeg altså tråla nille, sparkjøp, rusta, to europris-butikker, søstrene grene, panduro og jysk uten å finne sort papirduk på rull! Vet jeg kjøpte det på nille i fjor men.. Endte opp med å kjøpe sort tyll i stedet..
Uff da.De som satt bak oss på mc donalds
Haha!skulle tatt seg utHe he liveoverføring på tv da
Jeg vet det, men det er så flaut om jeg faller av lasset...
Her var det forresten 0,9 kg første uke, 1,6 kg andre uke og 1,5 kg tredje uke.
Så får vi se i morgen hva det blir, men tror ikke det blir mye om noe i det hele tatt denne uke
Nå stopper vi fotballkampen å setter direkte over til fødsel. Alle heierHaha!skulle tatt seg ut![]()
Nei i grunn ikkeUff da.
Noen tenker virkelig ikke på at de prater ut i det offentlige..
Noe spennende![]()
Tror jeg hadde døddNå stopper vi fotballkampen å setter direkte over til fødsel. Alle heier![]()
Ha ha ja det hadde vært en fin historieTror jeg hadde døddmen gøy å fortalt prinsen senere da,at det var 20.000 tilskuere der å så på at han kom til verden
![]()
Jeg har ryddet masse, men nå har mannen vært hjemme en time og rotet er tilbake. Bortkastet arbeidJeg burde rydda...
Jeg er jo fortsatt ikke ferdig med det rommetJeg har ryddet masse, men nå har mannen vært hjemme en time og rotet er tilbake. Bortkastet arbeid
Må man ikke alltid rydde? Et eller annet sted...?Jeg burde rydda...
Nam