Jeg sprakk på to biter kokesjokolade i går...Tror det blir tidlig lunsj i dag.
Er seriøst ved å miste kontrollen over godtesuget.
Og jeg som har vært så flink i 3 uker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg sprakk på to biter kokesjokolade i går...Tror det blir tidlig lunsj i dag.
Er seriøst ved å miste kontrollen over godtesuget.
Og jeg som har vært så flink i 3 uker
Heldige duuu!!Dette må nytes![]()
Hvor lenge er det siden du har veiet deg?Veiedag i morgen tidlig. Føler d har gått greit, men er veldig spent nå altså! Blir så skuffa om d ikke vises på vekta..
Jeg lar meg selv spise litt sjokolade.Jeg sprakk på to biter kokesjokolade i går...![]()
Men se på hendene og armene til barnet.Haha...du har sett for mye film![]()
Ikke bli skuffet om det ikke vises på vektaVeiedag i morgen tidlig. Føler d har gått greit, men er veldig spent nå altså! Blir så skuffa om d ikke vises på vekta..
He heHehehører du sier det...
spent å se om du har rett
![]()
Nå har jeg gått en tur, besøkt naboen, vasket klær, ryddet kjøkkenet og lekerommet. Er faktisk svett. Er så varmt og deilig i dagHva driver du med da?![]()
Og halsen. Skummelt..Men se på hendene og armene til barnet.
Det ser ut som om hen er bunnet fast
To biter teller ikkeJeg sprakk på to biter kokesjokolade i går...![]()
Ikke bli skuffet om det ikke vises på vekta![]()
Din værste fiende om du skal ned i velt er badevekta..er så mange faktorer som spiller inn..
Måler du deg?
Hvor lenge er det siden du har veiet deg?
Har også veie dag hver fredag morgen.
Tror ikke det har gått like bra denne uken som de forrige
Bare fortsettForrige fredag. Er med på slankekrigen. Første uka gikk jeg ned 1,6 kg mener jeg. Andre uka var 0 så nå er d tredje ukes resultat i morgen. Og jeg føler jeg har vært veldig flink..
Utspekulerte kvinnemenneskeOh yes, planlegger å bruke det mot ham for alt det er verdt!![]()
De ville ikke detHåper ikke de trenger det da![]()
Hva venter du på da?Elsker å sitte på venterommet til legen å vente...når det ikke gjelder meg engangskal hit selv i morgen da selvfølgelig... bra jeg er så tålmodig
![]()
Bare fortsettså vil det vise seg
Dagvakt...ferdig kl 1530Kjempeherlig
Hva slags vakt har du i dag da?
Ha ha det hadde vært kult daDet er jo gøy!
Samboer mente at jeg ikke skal bli med på neste hjemmekamp 13.september,for var det en plass han trudde fødselen kom til å starte var under en kamp!![]()