Skravletråd september

Hadde en ikke så deilig opplevelse i natt... Katta var ute og det øs regna. Vinduet vårt sto oppe på barnesikrings hakket og midt på natta fikk vi plutselig besøk av en kliss våt renene katt i senga. Gjett om jeg hoppa fort ut av senga og slang katta på andre siden av døra :p Samboeren snorka seg igjennom hele hendelsen.....

Mye mer behagelig i senga enn ut i regnet da:p hehe

Hadde en ikke så deilig opplevelse i natt... Katta var ute og det øs regna. Vinduet vårt sto oppe på barnesikrings hakket og midt på natta fikk vi plutselig besøk av en kliss våt renene katt i senga. Gjett om jeg hoppa fort ut av senga og slang katta på andre siden av døra :p Samboeren snorka seg igjennom hele hendelsen.....
Skulle vært flue på veggen der :p ser for meg hendelsen :D

Mye mer behagelig i senga enn ut i regnet da:p hehe
Hehe, ja det vil jeg tro... Dumme samboeren som slapp henne ut. Vi pleier ikke å sleppe henne ut etter 23.00. Men han slapp henne ut når vi la oss....
Hun var nok rimelig lei regnet og sky for det, for hun klarte å komme seg inn vinduet når det var så lite åpent. Hun er tynn, men skal jo liksom hoppe opp og krabbe inn også da..
Så tipper hun var passe desperat :p

Jeg pleier å lage av 1 dl gryn, 1 dl melk og 2 dl vann.
Når den er ferdig tilsetter jeg 50 g cotte chees eller et egg for å få litt proteiner i.
Syns det blir akkurat passe
Har bare brukt melk jeg.
Hm..kanskje jeg skal teste med egg oppi:) klekker du et egg oppi bare da eller?

Back
Topp