BergenOg hvor i landet er det.
Her ble akkurat kranen åpner på fult
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
BergenOg hvor i landet er det.
Her ble akkurat kranen åpner på fult
Tusen takkHåper du får en super dag selv![]()
Hvor stor porsjon lager du?Må fylle på med noen knekkebrød
Får lage større porsjon havregrøt neste gang![]()
Hadde en ikke så deilig opplevelse i natt... Katta var ute og det øs regna. Vinduet vårt sto oppe på barnesikrings hakket og midt på natta fikk vi plutselig besøk av en kliss våt renene katt i senga. Gjett om jeg hoppa fort ut av senga og slang katta på andre siden av døraSamboeren snorka seg igjennom hele hendelsen.....
Det er så kjektElsker å sitte på venterommet til legen å vente...når det ikke gjelder meg engangskal hit selv i morgen da selvfølgelig... bra jeg er så tålmodig
![]()
Nå laget jeg bare av 1 dl gryn. Men syntes 2 ble litt mye sist, så kanskje prøve 1,5Hvor stor porsjon lager du?
Gikk heldigvis fortere enn jeg truddeDet er så kjekt![]()
Skulle vært flue på veggen derHadde en ikke så deilig opplevelse i natt... Katta var ute og det øs regna. Vinduet vårt sto oppe på barnesikrings hakket og midt på natta fikk vi plutselig besøk av en kliss våt renene katt i senga. Gjett om jeg hoppa fort ut av senga og slang katta på andre siden av døraSamboeren snorka seg igjennom hele hendelsen.....
Jeg pleier å lage av 1 dl gryn, 1 dl melk og 2 dl vann.Nå laget jeg bare av 1 dl gryn. Men syntes 2 ble litt mye sist, så kanskje prøve 1,5![]()
Hehe, ja det vil jeg tro... Dumme samboeren som slapp henne ut. Vi pleier ikke å sleppe henne ut etter 23.00. Men han slapp henne ut når vi la oss....Mye mer behagelig i senga enn ut i regnet dahehe
Nam namFår gå å rulle ut rundstykkene jeg! Snakkes senere!
Har bare brukt melk jeg.Jeg pleier å lage av 1 dl gryn, 1 dl melk og 2 dl vann.
Når den er ferdig tilsetter jeg 50 g cotte chees eller et egg for å få litt proteiner i.
Syns det blir akkurat passe
Veldig finVeldig fin by
Nå klarner det opp her også![]()
Ja, og rører fort sammenHar bare brukt melk jeg.
Hm..kanskje jeg skal teste med egg oppiklekker du et egg oppi bare da eller?
Ja, det gjorde det.mTror de bare prøvde å vise et lekende barn, men så gikk noe galt ett eller annet sted![]()
Da er det på planen i morgenJa, og rører fort sammen
Hihi. Godt mannfolka ikke er like gale på det![]()
Tror de bare prøvde å vise et lekende barn, men så gikk noe galt ett eller annet sted![]()