Oh yes, planlegger å bruke det mot ham for alt det er verdt!Klask i hode på mannen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oh yes, planlegger å bruke det mot ham for alt det er verdt!Klask i hode på mannen![]()
Akkurat slik var det her også,men var halv 6 her da :/ men fikk meg en blund etter jenta dro på skolen halv 9 daGod morgen, skravlehøner!![]()
Idag nekta mannen å våkne av vekkerklokka, noe som medførte at jeg har vært våken siden fem. Klarer aldri sovne igjen hvis jeg våkner skikkelig.![]()
Ikke noe problemWWOOOOOOOW!!!!!
Dere har klart å skravle over målet to dager på rad!!! Klarer dere å skravle over 7200 innlegg i dag å????
Åh så herligHvor gammel har hun blitt nå
?
Går det greit med mammatilværelsen?![]()
Kjekt med besøk![]()
Er hjemme i dag, er jo 50% sm. Slapper av. Skal bake og lage innbydelser.
Har sluttet herHåper det slutter å regne snart
KjempeherligGod formiddag
Herlig å våkne til happy baby!
Her er det jobb idag![]()
Håper ikke de trenger det daTakk takk, går nok helt fint om de ikke bestemmer seg for å prøve å dra ut drenene der
Lykke tilSkravles senerenå må det ryddes
![]()
Ja de er jo ikke like store stasjonsvognene hellerNei, er ikke det.. Vanskelig...
Ok. Vet ikke. Kommer ann på str på stasjonsvogna.
Jeg fikk inn ford focus stasjonsvogn, men volvo v70 (stasjonsvogn) ble for stor.
Helt sikkert nusselig jaMen veldig koselig da
Satser på at jeg klarer å holde meg våken til kvelden, blir så gretten hvis ikke.Akkurat slik var det her også,men var halv 6 her da :/ men fikk meg en blund etter jenta dro på skolen halv 9 da![]()
God bedring til alle sammenGod morgen forrestenvi er syke alle 3, men må ta resten av tingene etterpå
koser i sengen alle 3
må vel opp for litt mat etter hvert
![]()
Du får hilse daFår vel ringe han![]()
Fordi det er så koselig her velNei, nå sover lille U så hvorfor sitter jeg her???
Tusen takkLykke til![]()
Oi det ble feil quoteSatser på at jeg klarer å holde meg våken til kvelden, blir så gretten hvis ikke.
At de ikke bare kan stå opp når den ringer!![]()