Lett forJeg mister den hver helg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lett forJeg mister den hver helg![]()
Jeg slanker meg på hverdager, og lar være å overspise i helgene så unner meg litt da.Jeg mister den hver helg![]()
Så deilig da, du får nyte detHer er sol og blå himmel![]()
Flink du er da! Svømme er gøy
Skal stå utenfor å heie på deg jeg
Takk![]()
Uff ja. Har spist kake i 3 dager nå, for gubben fikk så lyst på kake på tirsdagJeg slanker meg på hverdager, og lar være å overspise i helgene så unner meg litt da.
Men i dag er det bare torsdag....
Men du er vel ikke på slankarn som meg, så da har du vel lovUff ja. Har spist kake i 3 dager nå, for gubben fikk så lyst på kake på tirsdag
JaSå deilig da, du får nyte det
Jeg vet ingenting om gjærbakst selv jegHåper det.måtte ikke ha tilsatt mer melk eller noe sånt? Jeg kan virkelig ikke gjærbakst. Og havremel har jo en litt funky smak og.
![]()
Haha, godt jeg ikke er alene i min uvitenhet.Jeg vet ingenting om gjærbakst selv jeg![]()
Flink du erDeilig det da
Takk for det
Ja dere skal få se bildemen blir ikke ferdig med den før i morgen.
Bløtkake med fondant trekk til en liten gutt som døper seg på søndag![]()
Og hvor i landet er det.Dette må nytes![]()
Jeg slanker meg på hverdager, og lar være å overspise i helgene så unner meg litt da.
Men i dag er det bare torsdag....
Jeg vet. Må ta meg sammen noen ganger!Mhm.det er jeg. Vanskelig å ikke være det
Det er det her ogsåHer er sol og blå himmel![]()
Klask i hode på mannenGod morgen, skravlehøner!![]()
Idag nekta mannen å våkne av vekkerklokka, noe som medførte at jeg har vært våken siden fem. Klarer aldri sovne igjen hvis jeg våkner skikkelig.![]()
Håper du får en super dag selvGod morgen![]()
håper alle får en fin dag![]()
Gurimalla!!Herlighet!!! Jeg, JEG har ALENEtid før klokka 10 en helt vanlig dag!!![]()
Men du er vel ikke på slankarn som meg, så da har du vel lov![]()
Jeg prøver i vertfall å få vekk littFlink du er![]()