Skravletråd september

Du er høygravid, og unnskyldt.
Apropos, hvordan går det med ståa i forhold til fødings?
Haha:p
Det var det da.. Har roet seg ned noe voldsomt. Var de harde takene på 6-7stk på 10 min fra søndag. Så litt over døgn så var de borte.. Var litt åpning når vi var på føden på mandag morgen. Skulle ligge 20 min med ctg, men måtte ligge omtent 2 t. Reiste hjem fra føden når jeg fikk velge om å reise eller bli. Slimproppen begynte å gå og magen begynte å tømme seg (beklager detaljer :p ). Var så utslitt på mandag kveld at hver muskel i hele kroppen verka og skreik. Og så mye smerter og press på underlivet og rompa. Er vel sånn for alle som har hatt slike tak.
Så glad jeg reiste hjem siden det har roet seg såpass ;) Så vi venter nå bare på at det skal ta seg opp igjen. Skal til legen på fredag, så får se hva han sier da. Hadde egentlig håpet hun ble inne til nærmere termin, men tanke på permisjontiden. Men når det startet sånn fra søndag, så kan hun like så godt komme. Og nå vet jeg ikke hva jeg ønsker :p

Det minner meg om at jeg må få tatt klærne til frøkna, fjerne sommerklær og inn med ull :p hu er har jo funnet frem strømpebukse og fleecedress så er vel påtide å fjerne sommerklær :p
Min bruker ikke ull lenger;) her går det i sportsundertøy

Det håper jeg også. Ønsker meg hvit jul i år:)
Har også lyst på mye snø, men helst at det kommer litt etter litt.
Når det kommer mye på en gang blir det så kaos på veiene og tog forsinket.
Rart det der, skjer hvert eneste år, men blir like overrasket når snøen brått kommer :rolleyes:

Har også lyst på mye snø, men helst at det kommer litt etter litt.
Når det kommer mye på en gang blir det så kaos på veiene og tog forsinket.
Rart det der, skjer hvert eneste år, men blir like overrasket når snøen brått kommer :rolleyes:
Ja, det er like komisk vært år :p
Vi har flyttet til et sted der det er mer snø, så det blir spennende å se. Synes også det kom komme litt etter litt :)

Var så kaldt ute i dag, så nå varmer jeg meg med en kopp kakao :)
Brøddeigen til heving, så det blir nybakt til lunsj.
Hva skjer hos dere i dag?

Haha:p
Det var det da.. Har roet seg ned noe voldsomt. Var de harde takene på 6-7stk på 10 min fra søndag. Så litt over døgn så var de borte.. Var litt åpning når vi var på føden på mandag morgen. Skulle ligge 20 min med ctg, men måtte ligge omtent 2 t. Reiste hjem fra føden når jeg fikk velge om å reise eller bli. Slimproppen begynte å gå og magen begynte å tømme seg (beklager detaljer :p ). Var så utslitt på mandag kveld at hver muskel i hele kroppen verka og skreik. Og så mye smerter og press på underlivet og rompa. Er vel sånn for alle som har hatt slike tak.
Så glad jeg reiste hjem siden det har roet seg såpass ;) Så vi venter nå bare på at det skal ta seg opp igjen. Skal til legen på fredag, så får se hva han sier da. Hadde egentlig håpet hun ble inne til nærmere termin, men tanke på permisjontiden. Men når det startet sånn fra søndag, så kan hun like så godt komme. Og nå vet jeg ikke hva jeg ønsker :p
Slitsomt å vente slik også da! Håper hun kommer snart jeg da;)

Jeg ler av det hvert år, vi bor liksom i Norge.
Burde ikke bli overrasket av litt snø
Jeg skjønner det heller ikke. Alltid noen som ikke har skiftet dekk og absolutt skal kjøre på jobb :eek:
Skaper voldsomt med kø for alle andre..

Var så kaldt ute i dag, så nå varmer jeg meg med en kopp kakao :)
Brøddeigen til heving, så det blir nybakt til lunsj.
Hva skjer hos dere i dag?

Nybakt er bare nydelig!
Nå spiser jeg frokost og så håper jeg at jeg rekker dusjen før lillebror våkner. Ellers så må jeg finne badedrakt til frøkna og følge hu på svømming. Så får jeg bare ta resten etter som jeg får tid utover dagen :P

Back
Topp