Dager hvor man dersom man ikke har noen møter sender e-post til sjefen og sier man tar hjemmekontorJeg skjønner det heller ikke. Alltid noen som ikke har skiftet dekk og absolutt skal kjøre på jobb
Skaper voldsomt med kø for alle andre..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dager hvor man dersom man ikke har noen møter sender e-post til sjefen og sier man tar hjemmekontorJeg skjønner det heller ikke. Alltid noen som ikke har skiftet dekk og absolutt skal kjøre på jobb
Skaper voldsomt med kø for alle andre..
Ja, det er det virkeligNybakt er bare nydelig!
Nå spiser jeg frokost og så håper jeg at jeg rekker dusjen før lillebror våkner. Ellers så må jeg finne badedrakt til frøkna og følge hu på svømming. Så får jeg bare ta resten etter som jeg får tid utover dagen![]()
Ikke alle det passer med hjemmekontor for da. Men at man ikke kan følge med på værmelding og ta bussen en dag er jo noe rart daDager hvor man dersom man ikke har noen møter sender e-post til sjefen og sier man tar hjemmekontor
Ja, det er det virkelig
Håper du får tatt deg en dusj før han våkner![]()
Ja! Savnet bruken av akebrett,ski & spark i fjor..Det håper jeg også. Ønsker meg hvit jul i år![]()
Ja, virkelig stor nedtur!![]()
Å kakao og nybakt brød hørtes deilig utVar så kaldt ute i dag, så nå varmer jeg meg med en kopp kakao
Brøddeigen til heving, så det blir nybakt til lunsj.
Hva skjer hos dere i dag?
Han har ikke fått noe valg derMen det er jo bra han bruker det på utedager da hvertfall![]()
Synes det er veldog rart det der jeg også...hvorfor bli så overrasket,når du vet det kan skje? Hvorfor er man ikke bedre forberedt på at det kan skje når som helst?Har også lyst på mye snø, men helst at det kommer litt etter litt.
Når det kommer mye på en gang blir det så kaos på veiene og tog forsinket.
Rart det der, skjer hvert eneste år, men blir like overrasket når snøen brått kommer![]()
Han har ikke fått noe valg der![]()
Fersk bakst er så herlig. Vi skal ha ferske rundstykker til middag i dagVar så kaldt ute i dag, så nå varmer jeg meg med en kopp kakao
Åååh! Nå ble jeg sjalu! Nybakt brød er jo sååå innmari godtVar så kaldt ute i dag, så nå varmer jeg meg med en kopp kakao
Vi får se hvor mye bruk det blir på meg i årJa! Savnet bruken av akebrett,ski & spark i fjor..![]()
Må ha noe som varmer når de er ute hele dagenNei noen ganger må man bare for å holde seg god og varmmen regner med at det ikke er så lenge til ull ikke er kult da jeg ser hu er en av få som bruker det i klassen...
Ja, det er ikke dumt å starte opp høsten med detÅ kakao og nybakt brød hørtes deilig ut
Tror ikke det blir brukt mye i år på meg i grunn..men tenker på barna ogsåVi får se hvor mye bruk det blir på meg i år![]()
Må ha noe som varmer når de er ute hele dagen![]()
Ja, det er detFersk bakst er så herlig. Vi skal ha ferske rundstykker til middag i dag![]()
Ja, det er utrolig godtÅååh! Nå ble jeg sjalu! Nybakt brød er jo sååå innmari godt
Skal ta en runde med knekkebrød i dag jeg,for noe brødbaker er jeg ikke![]()
Samme herJa det gjør jeg og, for jeg nekter å ut av huset før jeg har fått dusja nå![]()