Skravletråd september

Gubben snorker værre enn 10 traktorer på tomgang :o også er jeg gravid(35+4) så lillegull presser en del på blæra :p

Det er kjempe gøy ;) greit å bli ferdig i godt tid,så man kan slappe av før jul i stedet for å stresse ;) å i år blir det baby også,så greit å få det unnagjort :)

Hva blir det til middag i dag da?
Ja, sånn jeg og har tenkt ift julegaver. Har termin selv i slutten av november, så vil helst være ferdig med det meste i god tid! Blir en fin jul i år da♥

Du får be traktoren parkere et annet sted enn ved siden av deg i natt da!;)
Til middag idag blir det fiskeboller i hvit saus:) Der da?

Ja, sånn jeg og har tenkt ift julegaver. Har termin selv i slutten av november, så vil helst være ferdig med det meste i god tid! Blir en fin jul i år da♥

Du får be traktoren parkere et annet sted enn ved siden av deg i natt da!;)
Til middag idag blir det fiskeboller i hvit saus:) Der da?
Blir en kjempe fin jul i år ja ❤
Gleder meg masse,elsker alt med julen og i år blir det ekstra stas :)
Gutt eller jente du venter da? Nr.1?

Tro meg,jeg prøver...ender med at jeg legger meg på gjesterommet :p er likevell oppe på do om natta,så.. :)

Fiskeboller i hvitsaus er en favoritt :D
Her blir det hjemmelaget fiskegrateng ;)

Høres jo ut som en spennende dag det da! Hvordan gjør dere det med navnefest egentlig? Et selskap hjemme eller? Vurderer det litt selv. Er kristen men er ikke helt for barnedåp likevel :)

Tenkte å melde oss på sermonien til humanetisk forbund, og så ha en fest hjemme for de nærmeste:) tenkte å be tanter og onkler (mine og samboer sine) på kaffe og kake. At de bare kan stikke innom når det passer dem. Har ikke plass til alle på middag

Minn meg på å ikke slå av alarmen i søvne igjen :p

Lille U våknet og var i mye bedre form :)

Noen som er interessert i å kjøpe en ubrukt flexicrib? :)
Har lagt ut på markedsplassen

Yey da var alle klærne til kengubarnet sortert og lagt sammen, kjøkken ruddet (mangler å ta den lille oppvasken)

Back
Topp