Lolo
Forumet er livet
Nei, det er det jeg har lyst å finne ut av da..Har ikke hørt om chiafrø jeg.
Hvordan smaker det?
Chiafrøene smaker egentlig ikke så mye..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, det er det jeg har lyst å finne ut av da..Har ikke hørt om chiafrø jeg.
Hvordan smaker det?
Ja, sånn jeg og har tenkt ift julegaver. Har termin selv i slutten av november, så vil helst være ferdig med det meste i god tid! Blir en fin jul i år da♥Gubben snorker værre enn 10 traktorer på tomgangogså er jeg gravid(35+4) så lillegull presser en del på blæra
Det er kjempe gøygreit å bli ferdig i godt tid,så man kan slappe av før jul i stedet for å stresse
å i år blir det baby også,så greit å få det unnagjort
Hva blir det til middag i dag da?
Høres ut som en bra dagHusryD ding, netthandle som jeg ikke fikk gjort i går , trening og boklesing
Blir en kjempe fin jul i år ja ❤Ja, sånn jeg og har tenkt ift julegaver. Har termin selv i slutten av november, så vil helst være ferdig med det meste i god tid! Blir en fin jul i år da♥
Du får be traktoren parkere et annet sted enn ved siden av deg i natt da!![]()
Til middag idag blir det fiskeboller i hvit sausDer da?
God morgenGod morgen![]()
Høres jo ut som en spennende dag det da! Hvordan gjør dere det med navnefest egentlig? Et selskap hjemme eller? Vurderer det litt selv. Er kristen men er ikke helt for barnedåp likevel![]()
I dag skal jeg ta meg litt fri. Reiser straks til Oslo for å besøke ei veninne jeg ikke har sett på evigheter![]()
Ha en super dag i regnet![]()
Det gjorde jeg k går. Våknet 1 min før bussen gikkMinn meg på å ikke slå av alarmen i søvne igjen![]()
Haha! JaHihi, men varmtvannsBEreder er forhåpentligvis bedre enn varmtvannSPreder![]()
Du er høygravid, og unnskyldt.Haha! Ja![]()
Lille U våknet og var i mye bedre form![]()
Julegaver og kalendergaverHøres ut som en bra dagHva skal du handle?
Ble den ikke brukt hos deg?Noen som er interessert i å kjøpe en ubrukt flexicrib?
Har lagt ut på markedsplassen
Nei, fant aldri noen passende plass til denBle den ikke brukt hos deg?
Han var slapp, surklete og ville bare kose på fanget før han sov.Så bra
Er han dårlig?![]()