Skravletråd september

Hei på dere:) Hva bringer dagen er dag? Jeg tar meg en kopp kaffe før jeg skal på jobb i noen timer :)
God morgen :)
Nå er mann kommet seg på jobb,jenta på skolen og bikkja er luftet..så nå skal jeg finne senga igjen etter en søvnløs natt :)
Ellers når jeg våkner igjen skal jeg sette meg ned med mine julegaveforberedelser og julekalenderen til jenta :)

Hva med deg? Noe som skjer etter jobb idag?

Endelig, da skal jeg få laget med frokost.
Tror det blir havregrøt i dag :)

Ja, vi gjør kanskje det ;) merka det var veldig lett å skravle med de jeg traff igår :p
Vil tro man gjerne er åpen for det når man blir med på slike treff. Også har det vel mye å si på kjemi også.
Var dere mange i går eller? :)

Hei på dere:) Hva bringer dagen er dag? Jeg tar meg en kopp kaffe før jeg skal på jobb i noen timer :)
Stod opp før vesla, så har tatt meg en kaffe. Nå ammer jeg:)
Ellers skal jeg sjekke ut babysvømming, navnefestting og tegne litt kjøkken:)

Vil tro man gjerne er åpen for det når man blir med på slike treff. Også har det vel mye å si på kjemi også.
Var dere mange i går eller? :)

Er vel noe i det, ja :)
Vi var 6stk igår.. Var 4 til som var invitert, men som ikke kom. De kommer kanskje neste uke.. :)

God morgen :)
Nå er mann kommet seg på jobb,jenta på skolen og bikkja er luftet..så nå skal jeg finne senga igjen etter en søvnløs natt :)
Ellers når jeg våkner igjen skal jeg sette meg ned med mine julegaveforberedelser og julekalenderen til jenta :)

Hva med deg? Noe som skjer etter jobb idag?
Åh, da er det nok lurt å sove litt da ja! Noe spesielt som holder deg oppe om natta?
Gøy å holde på med julegaveforberedelser og sånn da! :) Har faktisk begynt litt med det jeg og :O aldri vært så tidlig ute før!

Etter jobb er det henting av gutten på sfo, og middagslaging. Ellers ingen planer:)

Stod opp før vesla, så har tatt meg en kaffe. Nå ammer jeg:)
Ellers skal jeg sjekke ut babysvømming, navnefestting og tegne litt kjøkken:)
Høres jo ut som en spennende dag det da! Hvordan gjør dere det med navnefest egentlig? Et selskap hjemme eller? Vurderer det litt selv. Er kristen men er ikke helt for barnedåp likevel :)

Åh, da er det nok lurt å sove litt da ja! Noe spesielt som holder deg oppe om natta?
Gøy å holde på med julegaveforberedelser og sånn da! :) Har faktisk begynt litt med det jeg og :O aldri vært så tidlig ute før!

Etter jobb er det henting av gutten på sfo, og middagslaging. Ellers ingen planer:)
Gubben snorker værre enn 10 traktorer på tomgang :o også er jeg gravid(35+4) så lillegull presser en del på blæra :p

Det er kjempe gøy ;) greit å bli ferdig i godt tid,så man kan slappe av før jul i stedet for å stresse ;) å i år blir det baby også,så greit å få det unnagjort :)

Hva blir det til middag i dag da?

Back
Topp