Å det var 350 innlegg skravleti dag
En god start, hva er målet denne mnd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å det var 350 innlegg skravleti dag
Hva kjøper du på marked?Jeg har ei venninne og bestemor som jeg ikke har funnet ut hva jeg skal gi og så 6 unger + mine egne...
Tenkte å få handlet 4 gaver på markedet til helgen, mens mamma, stefar, mormor og bestefar får det samme hvert år for det vil de ha men det må kjøpes nærmere jul.
Ja, vi har en som fulgte med leiligheta vi kjøpte. Men for oss så er den for liten... Og nå blir det snart ei til her og da blir den i hvert fall ikke større av seg selvVarmtvannsbereder er greit å ha![]()
Veldig braÅ det var 350 innlegg skravleti dag
Jeg burde funnet meg en ny. Såg et bilde av oldemor og vi er dønn like, med samme frisyre! Da er det på tide med noe nyttOppfriskinghar liksom funnet 'min' frisyre
![]()
Jeg har ikke noe må, bare skravlerEn god start, hva er målet denne mnd?
Med hvor mange innlegg?Veldig brajeg er på 94
Jeg har 94 innleggMed hvor mange innlegg?
Uff.... God bedring til han!! Håper han blir bra igjenVi vet ikke enda... Han er bare 23![]()
DenneAldri hørt om tror jeg. Men glassflaske er desidert best ! Vi drakk julebrus på bryllupet vårt i mai i fjord, og til dåpen nå![]()
Oj såpass lenge ja. Spenstig! !
He he jeg vet jo hvem de er , gutta spille på samme lag
Jeg er fortsatt forran Synnøve40 innlegg bak Ronja. .
Er over dagens mål daJeg har 94 innlegg![]()
Antall innleggLitt fersk på dette...
Hva er det dere sjekker?
Åja den jaDennehar en i skapet på stua
Såpass...har faktisk smakt Grans sin,men har man en favoritt så...![]()
Ja jeg var ute forrige helg, blir nok en slappe av helg, med mannen. Han skal bort neste Helg
Neida de er ikke helt ukjente men ganske ukjenteKjenner det kan bli spennende med en som ikke er fult året ennå engang da
Åja da er der ikke helt ukjente Haha
Hvor mange innlegg bak?Jeg er fortsatt forran Synnøvemen nå er hun rett bak..
Så braEr over dagens mål da
Tusen takkUff.... God bedring til han!! Håper han blir bra igjen