Gavekort på badebutikk slik at vi får kjøpt oss ny varmtsvannspreder, ny krølletang, smykker og så husker jeg ikke mer i farta. Men i år blir det nok mest gaver til lillemorHva ønsker dere dere til jul?
Du da? Og dere andre?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gavekort på badebutikk slik at vi får kjøpt oss ny varmtsvannspreder, ny krølletang, smykker og så husker jeg ikke mer i farta. Men i år blir det nok mest gaver til lillemorHva ønsker dere dere til jul?
Jeg ønsker megKommer sikkert flere etterhvert; )
Du da?
Kan være kjekt utenom perm ogNå er ikke han akkurat typen til å ta initiativ til sånt..selv om han kanskje burdeHan skal ikke ha permisjon da, jeg har fått kvoten hans
![]()
Ååh! Gleder seg til julebrusen kommerSnart kommer julebrusen![]()
Det er alltid så vanskelig så må tenkeHva ønsker dere dere til jul?
Skrev nettopp opp mine ønsker til kenguGavekort på badebutikk slik at vi får kjøpt oss ny varmtsvannspreder, ny krølletang, smykker og så husker jeg ikke mer i farta. Men i år blir det nok mest gaver til lillemor
Du da? Og dere andre?
Vi vet ikke enda... Han er bare 23Så trist. Hvordan skjedde det? Hvor gammel er han?
Hehe kan få oppfylt noe av de da?Jeg ønsker meg
strøm i kjelleren
nye dører i hovedetasjen
lister i gangen
En ny yttergang
nye vinduer
sove en hel natt
Mannen synes jeg har teite ønsker![]()
Varmtvannsbereder er greit å haGavekort på badebutikk slik at vi får kjøpt oss ny varmtsvannspreder, ny krølletang, smykker og så husker jeg ikke mer i farta. Men i år blir det nok mest gaver til lillemor
Du da? Og dere andre?
JaSnart kommer julebrusen![]()
Mye marked på dere
Ja han som skal spille![]()
Blir sikker det, kjenner de ikke så godt
Ååh! Gleder seg til julebrusen kommermmm...julemarsipan ❤
Elsker julebrus !!!JaSkulle bare ønske aass bryggeri fikk tak i et av de gamle tilsetningstoffene slik at de klarte å lage den gode gamle julebrusen... Men fins jo andre gode også, bare ikke så gode...
Hvem liker du best?
Sånn bortsett fra vellykket svangerskap?Hva ønsker dere dere til jul?
Ja, det burde jo være muligHehe kan få oppfylt noe av de da?
Oj såpass lenge ja. Spenstig! !Ja det gjør det, neste år blir det nok ennå flere og garantert lenger så blir vel nesten 4 uker sammenhengende i skoleferien
Oj slike ting er litt spennende, liker ikke å reise på middag hos folk jeg ikke kjenner![]()
Jamen det dukker vel opp noe
ikke ro i rævva her
Tid er alltid greit å ha jaJa, det burde jo være muligpengene er klare, må bare finne tiden
![]()