Tredemølle vil jeg og haSånn bortsett fra vellykket svangerskap?
Da ønsker jeg med sous vide(?), mørkt sengetøy, ny stekepanne, tredemølle (uaktuelt dyrt...), hudpleieprodukter, påsetting av negler, og sikkert mye mye mer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tredemølle vil jeg og haSånn bortsett fra vellykket svangerskap?
Da ønsker jeg med sous vide(?), mørkt sengetøy, ny stekepanne, tredemølle (uaktuelt dyrt...), hudpleieprodukter, påsetting av negler, og sikkert mye mye mer.
Klipp bare denne gangen
Så dere skulle på marked ja. Kult! Med telting?
Ja jeg var ute forrige helg, blir nok en slappe av helg, med mannen. Han skal bort neste HelgHaha kjenner til det, men nå kjenner jeg at det hadde hvert godt med en rolig helg![]()
Her er Dahls sin favoritt ❤ men bryggeriet ble lagt ned,så nå sies det at de skal slutte å produsere i glassflasker og bare i 1,5l flasker,noe som IKKE er det samme som de i glass...Elsker julebrus !!!
Liker grans best ! Du da ?
JaTid er alltid greit å ha ja
Hva sa de i dag da?Så bra hun ble friskmeldt dahåper J blir det på neste sjekk.
Jeg hadde ikke pute jeg, men skulle ønske jeg hadde hatt det.
SpennendeOh ny oppdatering nåmå sjekke
varmtsvannspreder - den var nyGavekort på badebutikk slik at vi får kjøpt oss ny varmtsvannspreder, ny krølletang, smykker og så husker jeg ikke mer i farta. Men i år blir det nok mest gaver til lillemor
Du da? Og dere andre?
Aldri hørt om tror jeg. Men glassflaske er desidert best ! Vi drakk julebrus på bryllupet vårt i mai i fjord, og til dåpen nåHer er Dahls sin favoritt ❤ men bryggeriet ble lagt ned,så nå sies det at de skal slutte å produsere i glassflasker og bare i 1,5l flasker,noe som IKKE er det samme som de i glass...![]()
Ok. Liker jo aass sin gamle best. Men siden den ikke selges mer, så liker jeg veldig godt den til first price faktisk. Ganske lik i smaken.Elsker julebrus !!!
Liker grans best ! Du da ?
Har du mange igjen?
Det burde man vel klare jaJamen når det gjelder vinduene, så må han bare ringe noen. Det burde han ha tid til
![]()
OppfriskingBare oppfrisking eller helt ny frisyre?med telt ja![]()
Burde detDet burde man vel klare ja
40 innlegg bak Ronja. .Spennendetrommevirvel
Litt fersk på dette...Oh ny oppdatering nåmå sjekke
Ja, virkelig stor nedtur!Jaa, den var magiskSikkert derfor vi ble så skuffa i år
![]()
ÅjaOk. Liker jo aass sin gamle best. Men siden den ikke selges mer, så liker jeg veldig godt den til first price faktisk. Ganske lik i smaken.