Skravletråd september

Sånn bortsett fra vellykket svangerskap?
Da ønsker jeg med sous vide(?), mørkt sengetøy, ny stekepanne, tredemølle (uaktuelt dyrt...), hudpleieprodukter, påsetting av negler, og sikkert mye mye mer.
Tredemølle vil jeg og ha:)men vil først gjøre ferdig huset

Elsker julebrus !!!
Liker grans best ! Du da ?
Her er Dahls sin favoritt ❤ men bryggeriet ble lagt ned,så nå sies det at de skal slutte å produsere i glassflasker og bare i 1,5l flasker,noe som IKKE er det samme som de i glass... :(

Gavekort på badebutikk slik at vi får kjøpt oss ny varmtsvannspreder, ny krølletang, smykker og så husker jeg ikke mer i farta. Men i år blir det nok mest gaver til lillemor ;)
Du da? Og dere andre?
varmtsvannspreder - den var ny;) *knis*

Her er Dahls sin favoritt ❤ men bryggeriet ble lagt ned,så nå sies det at de skal slutte å produsere i glassflasker og bare i 1,5l flasker,noe som IKKE er det samme som de i glass... :(
Aldri hørt om tror jeg. Men glassflaske er desidert best ! Vi drakk julebrus på bryllupet vårt i mai i fjord, og til dåpen nå :)

Har du mange igjen?

Jeg har ei venninne og bestemor som jeg ikke har funnet ut hva jeg skal gi og så 6 unger + mine egne...

Tenkte å få handlet 4 gaver på markedet til helgen, mens mamma, stefar, mormor og bestefar får det samme hvert år for det vil de ha men det må kjøpes nærmere jul.

Back
Topp