spirelitens
Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
Jeg skal prøve...Det var jo enda godt.
Du får ordne deg litt melk da, må ikke søle med den da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal prøve...Det var jo enda godt.
Du får ordne deg litt melk da, må ikke søle med den da![]()
Knis....godt å høreHihi
Venter i spenning jeg![]()
Må se ferdig masterchefSå bra
Du får ta deg en varm dusj når du er hjemme igjen![]()
Hvis du (tilfeldigvisSkulle bare hatt noe fruktte her... Syns lipton er så bitter i smaken.
Det var utrolig fintSvigermor kom nettopp med dette til lille prinsen ❤ strikket hentesett![]()
Uff, er ikke noe glad i Lipton heller..Skulle bare hatt noe fruktte her... Syns lipton er så bitter i smaken.
Hadde nok blitt litt skuffa daDet er jo bra da, hadde hvert litt kjipt om det bare var 2 barn igjen så Haha![]()
Er det ny sesong?Må se ferdig masterchef![]()
Synes ammete er utrolig godtUff, er ikke noe glad i Lipton heller..
Den smakte veldig godt
Har spist lite sjokolade i svangerskapet,da jeg har hatt lite lyst på det. De siste ukene nå har jeg fått lyst på det igjen![]()
Må vel vente lengeKnis....godt å høre![]()
Da har du nok flotte føtterHihi, jeg liker å gjøre det om sommeren i alle fall
Nå som jeg er i svømmehallen flere ganger i uka, så må jeg bare fortsette med det
Tror jeg tar hendene neste gang også![]()
Da kan du vel ta det...Synes ammete er utrolig godt![]()
Huff, det høres jo ikke bra ut :/Jeg skal prøve...blir jo hjernedød av å være gravid. Og reaksjonsevnen eksisterer omtrent ikke. Dårlig kombi.
Er gøy å vinneSå bra![]()
Oi. Aldri prøvd... Har ikke noe liggende dessverre. Måtte kaste ingefæren i går fordi den var muggen! Men må absolutt prøve!Hvis du (tilfeldigvis) har fersk ingefær i huset, så er det kjempegodt i te! Kok opp vann og ha i finhakket ingefær, en skvis sitron og en skje honning. Nam og supert hvis man er forkjøla
![]()
Gleder meg til å få strikket mitt første plagg jegEr veldig koselig med strikkeklær
Har ikke fått strikket så mye her, men håper det blir mer. Kan være greit med noe til vinteren![]()
Ja, ikke så dumt hvis det fortsetter daSånn er det her også, og håper egentlig det holder seg sånn resten, jeg er vanligvis avhengig av sjokolade![]()