spirelitens
Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
Men da blir det fort med Marshmellows og krem *angelface*Jeg hadde valgt kakao![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men da blir det fort med Marshmellows og krem *angelface*Jeg hadde valgt kakao![]()
Jeg synes pc er så tungvint, men det er jo fordi jeg bruker det så lite. Når jeg var innom fra nettleser sist, fikk jeg endelig ordnet ny ticker. Da skulle jeg endret på den for over ett år siden![]()
Ja tenkte å lage både til snuppa i magen og til guttungenDen lua der var jo utrolig fin![]()
Åh den vesten var kjempefin, kanskje jeg må lære meg å strikke![]()
Det hørtes veldig godt ut daMen da blir det fort med Marshmellows og krem *angelface*
Så braDen har vi nettopp kjøptkjempe fornøyd
Jeg likte pcen min godt en gang jeg også, men nå er den alt for treg :/Jeg er glad i pc'n min, så jeg bruker den mye, så for meg er det veldig greit
Hehe...er ikke gratis neiKoster jo en halv formuehaha
Snakket med noen som har hjulpet oss på huset og de kjente visst mest sannsynlig ei![]()
Jeg har gått to små turer i dagDet frister virkelig ikke å trene ute i dette været her... Treninngslyst kom treng deg på, her skal du motstand finne![]()
Kan ikke drikke det annenhver dag daDet hørtes veldig godt ut da![]()
![]()
Har du begynt på den?Ja tenkte å lage både til snuppa i magen og til guttungen![]()
Kos deg i kveldMiddag ferdig. tilbake under pleddet med pc og strikketøy
Jeg likte pcen min godt en gang jeg også, men nå er den alt for treg :/
Hadde jo ikke noe valgJa da måtte jo den kjøpes![]()
Kos deg i kveld![]()
Det høres ikke lurt utKan ikke drikke det annenhver dag daha ha ha!! Forrige gang klarte jeg å helle kokende kakao over meg da... Gikk heldigvis bra.
Er derfor jeg prøver å henge med nåPleier alltid å være det i begynnelsen av måneden
Hehe...er ikke gratis nei
Håper dere får tak i ei ny da![]()
Da skjønner jeg at du foretrekker denMin er ganske ny, så det er ikke noe problem
Tror vi har nærmere 10 maskiner i husMannen sin har allerede gått i stykker
Jeg har hatt planer om å kjøpe lenge. Klarer aldri bestemme om jeg skal gå for Mac eller pc![]()