Skravletråd september

Det var jo enda godt.
Du får ordne deg litt melk da, må ikke søle med den da:p
Jeg skal prøve... :P blir jo hjernedød av å være gravid. Og reaksjonsevnen eksisterer omtrent ikke. Dårlig kombi.

Skulle bare hatt noe fruktte her... Syns lipton er så bitter i smaken.
Hvis du (tilfeldigvis :p) har fersk ingefær i huset, så er det kjempegodt i te! Kok opp vann og ha i finhakket ingefær, en skvis sitron og en skje honning. Nam og supert hvis man er forkjøla :)

Jeg har kost meg med deilig hvitløksbrød til middag:) er så utrolig godt!
Nå ligger jeg her og angrer, for jeg tåler ikke hvitløk.. ja, ja gratis tarmskylling:)

Den smakte veldig godt:)
Har spist lite sjokolade i svangerskapet,da jeg har hatt lite lyst på det. De siste ukene nå har jeg fått lyst på det igjen :p

Sånn er det her også, og håper egentlig det holder seg sånn resten, jeg er vanligvis avhengig av sjokolade :p

Hihi, jeg liker å gjøre det om sommeren i alle fall ;)
Nå som jeg er i svømmehallen flere ganger i uka, så må jeg bare fortsette med det ;)
Tror jeg tar hendene neste gang også ;)
Da har du nok flotte føtter:D
Ta hender også du:D

Jeg skal prøve... :P blir jo hjernedød av å være gravid. Og reaksjonsevnen eksisterer omtrent ikke. Dårlig kombi.
Huff, det høres jo ikke bra ut :/
Når har du termin?

Hvis du (tilfeldigvis :p) har fersk ingefær i huset, så er det kjempegodt i te! Kok opp vann og ha i finhakket ingefær, en skvis sitron og en skje honning. Nam og supert hvis man er forkjøla :)
Oi. Aldri prøvd... Har ikke noe liggende dessverre. Måtte kaste ingefæren i går fordi den var muggen! Men må absolutt prøve! :-) takk for tips :-)

Er veldig koselig med strikkeklær:)
Har ikke fått strikket så mye her, men håper det blir mer. Kan være greit med noe til vinteren :)
Gleder meg til å få strikket mitt første plagg jeg ;)

Sånn er det her også, og håper egentlig det holder seg sånn resten, jeg er vanligvis avhengig av sjokolade :p
Ja, ikke så dumt hvis det fortsetter da:p

Back
Topp