Skravletråd september

Ja, jeg har en god mann, ingen fare. Han kommer til å passe godt på meg og se til at jeg ikke utsettes for varme og stress :p

Ja, og den litt mer troverdige greia, at jeg faktisk bør spise et eller annet om morgenen før jeg drar på jobb.
Det bør du hvertfall gjøre ja

Har delmål jeg også, bare at jeg altså skal motsatt vei akkurat nå.

Jeg burde egentlig bare kutte alt det søte. Det er der mitt problem er. Så kan jeg heller tillate saltsnacks på helg. Og nøtter i uka...
Jeg har kuttet det før også uten at det hjelper nevneverdig. Ikke spiser jeg nok mat heller

Det bør du hvertfall gjøre ja

Jeg har bare for vane å spise frokost når jeg kommer på jobb. Det har fungert for meg lenge. Jeg lager ei skive ekstra i matboksen som jeg spiser når jeg kommer frem. Ungene gjør det samme, han spiser ei fra matboksen på sfo, hun leveres til frokost i bhg.

Trodde jeg skulle bli ferdig med alle julegavene minibuss kb sitt i dag men jeg står så fast

Oioioi, da var "ferien" over. :p mon tro om jeg orker å ta alle innlegga denne mnd. Tviler litt, for å være ærlig. :p

Er søtmons selv jeg altså,skal innrømme det... for 3år siden veide jeg over 100kg,til en dag jeg satt ned foten for meg selv...satt meg mål,kuttet ut snop (nå kun på lørdager) spiser faste måltider og ren mat og trener 2-3 dager i uka..kom ned på 65kg og holdt meg der siden. (Utenom akkurat nå,da jeg er gravid)
Utrolig flott prestasjon!!:D

Er søtmons selv jeg altså,skal innrømme det... for 3år siden veide jeg over 100kg,til en dag jeg satt ned foten for meg selv...satt meg mål,kuttet ut snop (nå kun på lørdager) spiser faste måltider og ren mat og trener 2-3 dager i uka..kom ned på 65kg og holdt meg der siden. (Utenom akkurat nå,da jeg er gravid)
What? Det står det respekt av! Skulle ønske jeg hadde litt av den viljestyrken.

What? Det står det respekt av! Skulle ønske jeg hadde litt av den viljestyrken.
Trudde ikke jeg hadde så mye viljestyrke selv heller...men da jeg så forandringene komme,bli jeg kjempe gira ;) ;)
Jobbet hardt de første 3mnd,etter det har det vært "vedlikehold" :p

Trudde ikke jeg hadde så mye viljestyrke selv heller...men da jeg så forandringene komme,bli jeg kjempe gira ;) ;)
Jobbet hardt de første 3mnd,etter det har det vært "vedlikehold" :p
Jeg vet jo at jeg har det i meg. Gått ned mye før. Men havnet på sukkerkjøret igjen og lagt på meg. Skjerping!!

Back
Topp