jenta86
Gift med forumet
Men da vet du hva som skal til!Jeg vet jo at jeg har det i meg. Gått ned mye før. Men havnet på sukkerkjøret igjen og lagt på meg. Skjerping!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men da vet du hva som skal til!Jeg vet jo at jeg har det i meg. Gått ned mye før. Men havnet på sukkerkjøret igjen og lagt på meg. Skjerping!!
Tihi, takk! Hvor mange innlegg endte du opp på?Velkommen tilbake![]()
Ja det tror jeg du klarerJeg må seriøst slanke meg! Minst 3 kg ned ila september! Jeg klarer vel det?
men bare noen få...Kjedelig å ikke bli ferdig damen heldigvis noen dager igjen
![]()
Oj det var lenge uten å soveOj her har dere skravlet masse! Har ikke fått hvert stort innom i dag da det er en som våknet kl 3 i natt og først fant ut at han skulle sove når kl ble 13.30hva skjer her da?
Oi så slitsomt !Oj her har dere skravlet masse! Har ikke fått hvert stort innom i dag da det er en som våknet kl 3 i natt og først fant ut at han skulle sove når kl ble 13.30hva skjer her da?
Ja, jeg kan jo dette. Og nå må jeg ta tak før det blir for ille. Sju kg er nok liksomMen da vet du hva som skal til!heier på deg
![]()
Ble 9172Tihi, takk! Hvor mange innlegg endte du opp på?
Det er så sjukt mange innlegg det!! Nesten 300 pr dag eller så?Ble 9172![]()
Håper du rekker detmen bare noen få...
Det er jo imponerendeBle 9172![]()
Oj det var lenge uten å sove
Da er det bare å hive seg rundt og komme seg over dørstokkenJa, jeg kan jo dette. Og nå må jeg ta tak før det blir for ille. Sju kg er nok liksom![]()
Høres slitsomt ut. Både for liten og storJa det var det, så var en meget overtrøtt og grinete gutt på slutten..
Lille prins lakenskrekk?!Oj her har dere skravlet masse! Har ikke fått hvert stort innom i dag da det er en som våknet kl 3 i natt og først fant ut at han skulle sove når kl ble 13.30hva skjer her da?
Shit! Du er flink! Går du for 10.000 denne mnd?Ble 9172![]()
Oi så slitsomt !
Glad det ikke var meg