Skravletråd september

Da har vi vært hjemme en liten stund :)

Blitt lite skravling på meg i det siste ja.

Hvordan går det med alle?

Her har vi vært på 6-ukerskontroll for vesla, og ul av hoftene hennes i dag. En sliten frøken som sover godt nå♡

Mangler 4 stk + de kb skal lage da

Så deilig å ha kommet så langt da! Tenkte jeg skulle få kjøpt hvertfall 4 til helgen jeg.. og så må jeg starte med å kikke etter til de andre snart..

Usj, mannen må jobbe overtid, vesla er hos faren, og jeg skal ut klokka seks. Skal jeg virkelig gidde å lage middag? Tviler... men er sulten da. :p

Her har vi vært på 6-ukerskontroll for vesla, og ul av hoftene hennes i dag. En sliten frøken som sover godt nå♡

Var alt bra på kontrollene?

Fjernet pga sensitivinformasjon

Last edited:
Var alt bra på kontrollene?

Var visst en liten forskjell på hoftene hennes, men ikke noe som trenger behandling fikk jeg beskjed om. Skal tilbake på oppfølgingskontroll om 4-6 uker.

Alt bra på 6-ukerskontrollen, og hun fikk sin første vaksine:)
både lege og hs var fornøyde:)

6uker allerede?? :O Tida flyr...
Ikke skravla noe særlig de siste to ukene ca.
Her er alt vel. Har begynt i litt jobb igjen, men kjenner allerede jeg angrer litt da tilrettelegging ikke funker heeelt som den skal:P Men ellers ikkeno å klage på!:)

Var visst en liten forskjell på hoftene hennes, men ikke noe som trenger behandling fikk jeg beskjed om. Skal tilbake på oppfølgingskontroll om 4-6 uker.

Alt bra på 6-ukerskontrollen, og hun fikk sin første vaksine:)
både lege og hs var fornøyde:)

Satser på at alt er bra på oppfølgingskontrollen da :)

Så bra at alt var fint på 6 ukers kontrollen.

Her er det visst noe jeg ikke helt har fått med meg...? Huff, sender en klem til deg uansett!

Last edited:
Back
Topp