Han dro inn for å levere frøkna i barnehagen for så å komme hjem, men endte opp på kontoret istedenfor.Fysj...god bedring til deg
Mannen på jobb igjen?
Egentlig helt greit, da slipper jeg å ta meg av han
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han dro inn for å levere frøkna i barnehagen for så å komme hjem, men endte opp på kontoret istedenfor.Fysj...god bedring til deg
Mannen på jobb igjen?
Ikke snop tom fredag er braIkke noe snop frem til fredag?
Uff så ubehagelig! Få deg hvile, mat og drikke. Håper det går bedre nå fremover!Sånn for den som ikke leser dagboka mi da, jeg har hatt en noe annerledes formiddag enn jeg hadde tenkt meg. Jeg skulle jo jobbe til lunsj.
Jeg kom på jobb, småprata litt, byttet kontor uten å bære en eneste ting selv, slo på pc og sa at jeg bare skulle gå og lage meg frokost så jeg ikke glemmer. Ble stående litt og prate med et par kollegaer, og kjente at jeg ble svimmel, så jeg satte meg ned. Litt bekyma fant de et glass drikke til meg, og så husker jeg ikke mer før det var enda flere av dem og jeg lå på gulvet.
Å svime av på jobb er ikke sånn lurt. Da ringer de nemlig HR, som er sykepleier fra før, og får råd om hva de skal gjøre, som inkluderer å ringe legevakta, som sier at jeg skal ta meg en tur. Ringer mannen som hener meg, og kjører meg på legevakta, hvor de søte sykepleierene passer godt på meg, jeg får ligge på en sånn benk på et rom i stedet for å sitte på venterommet, til verdens merkeligste lege kommer, fastslår at jeg er gravid, ja, det bekrefter jeg. I hvilken måned? Jeg tenker, ser for meg tickeren, 5. måned. (Vel, jeg vet at jeg er 21+5 om det hjelper...)
Han måler forsterlyd som er fin, og sier at gravide kvinner besvimer nemlig lett av varme og stress, han peker på den sola som stikker frem bak skyene ute. Det er 15 grader, tenker jeg....
Blodtrykket mitt var 115/77 som er helt kurant, det var 118/62 sist jeg var på kontroll, så det er da finfint at det er gått litt opp (undertrykket altså), ikke noen grunn til å svime av det.
Jaja, i grei form nå, bare sendt hjem fra jobb for å hvile.
Ja, BØR jo det. De første par kg får jo gjerne fort, det er deretter det skorter... Men MÅ klare dette.3 kg på en måned er ikke så mye.
Det klarer du helt fint
Det er bra han passer på degDet gjør jeg. Dvs, mannen gjør, han hentet meg, tok meg på legevakta, handlet på vei hjem og passer på meg.
Du kan joine megJeg må seriøst slanke meg! Minst 3 kg ned ila september! Jeg klarer vel det?
Er selvfølgelig ikke like enkelt for alle,er mye som kan spille inn for den enkelte jaFor noen er det et problem likevel![]()
Snopet er min verste (vekt)fiende. Jeg er alt for søtmons...Sett deg mål,skriv opp hva du oppnårmål cm i stede for vekt å,for badevekt er din verste fiende (i mine øyne) drikk mye vann og hold deg til ren mat
unngå godterier og snacks(finnes mye gode alternativer)
Det er det ja.Er selvfølgelig ikke like enkelt for alle,er mye som kan spille inn for den enkelte ja![]()
Akkurat mitt problem!Jeg eier jo ikke selvkontroll.. den snopegrisen
Jeg er også det men kuttet snop fra 20.augustSnopet er min verste (vekt)fiende. Jeg er alt for søtmons...
Jeg må ned 7, men tenkte ta de første tre som delmål ila september. Minst.Du kan joine megskulle gå ned 4 kg etter sommeren, har 2 kg igjen...
Uff så ubehagelig! Få deg hvile, mat og drikke. Håper det går bedre nå fremover!
Ja det vil jeg troJada, nå har jeg det bra, bare ga alle på jobb en støkk, tror jeg...
Jeg burde egentlig bare kutte alt det søte. Det er der mitt problem er. Så kan jeg heller tillate saltsnacks på helg. Og nøtter i uka...Jeg er også det men kuttet snop fra 20.august
Det er bra han passer på deg
Ja det vil jeg tro
Håper ikke det skjer igjen..
Godt han føler seg bedre daHan dro inn for å levere frøkna i barnehagen for så å komme hjem, men endte opp på kontoret istedenfor.
Egentlig helt greit, da slipper jeg å ta meg av han
Delmål er veldig lurtJeg må ned 7, men tenkte ta de første tre som delmål ila september. Minst.
Bra vi er flere!
Snopet er min verste (vekt)fiende. Jeg er alt for søtmons...
Akkurat mitt problem!