Hehe..I 4 t til tipper jeg
Du kan jo prøve lenger..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe..I 4 t til tipper jeg
Operasjon? Hva da?1 mnd til jeg fyller årRett under en mnd til jeg begynner på førkur. Under 2 mnd til jeg skal ta operasjonen.
Jeg gleder meg og skulle ønske tiden gikk fortere altså!
Bergen. Har piggfrieSpørs hvor du bor og om du har piggdekk eller ikke.
Jeg skal ta gastric bypassOperasjon? Hva da?![]()
Det er det så absoluttSå bra. Viktig å ta seg tid til det![]()
Heier på degI 4 t til tipper jeg
Oi sånt er skummelt :O Ammetåke og AmmetåkeHa ha ha!! Jeg vet ikke om jeg hadde klart å le av det engang.... Uff. Jaja.. Ha ha!!
Jeg har en hendelse da. Men den er ikke morsom. Holdt på å ta fyr i kjelen som jeg steriliserte flaskene i. Hadde latt det koke så lenge at plasten hadde smeltet!!! Var så sint og forbanna på meg selv i lengre tid etterpå.
Jeg sier bare - for Guds skyld kjøp en mikrobølgeovn!!! Jeg fikk aldri lov å sterilisere flasker på egenhånd etter det. Ikke at jeg hadde lyst.
Vi snakkesMå dra å hente kengubarnet på skolen
Ha ha fantastisk altsåja da har man er god grunn dajeg har jo enda ammtåke
husker bare at jeg åpenet døren for en pakke og når jeg kom inn igjen så var begge puppene hengde utenfor genseren med ammeinnlegg synlig. herregud ikke rart han mannen så på meg. da var lille N ganske så fersk
![]()
Over 84, tror jegHva var det da?
Har ikke tid i ettermiddag så hun fyker forbi daHehe..
Du kan jo prøve lenger..
Ja, dessverre. .Det er et faktum at hjernen krymper når manner gravid altsåha ha ha
Spennende tider for deg fremover da1 mnd til jeg fyller årRett under en mnd til jeg begynner på førkur. Under 2 mnd til jeg skal ta operasjonen.
Jeg gleder meg og skulle ønske tiden gikk fortere altså!
Ha ha! Hysterisk morsomtja da har man er god grunn dajeg har jo enda ammtåke
husker bare at jeg åpenet døren for en pakke og når jeg kom inn igjen så var begge puppene hengde utenfor genseren med ammeinnlegg synlig. herregud ikke rart han mannen så på meg. da var lille N ganske så fersk
![]()
Da er jeg hvertfall innafor detOver 84, tror jeg![]()
He he jo takk for detHeier på deg![]()
Og snart julSnart oktober nå![]()
![]()