Skravletråd september

Jeg skylder litt på gravidhjerne også... Har ikke kontroll på noe som helst :p mannen er oppgitt
jeg også gjorde det med lille N i magen :p kalte det gravidjerne jeg og faktisk :p

Å ja det har jeg . Venninnekvelder, bursdager, fotballcup, shopping å trening . Får gjort mye når man ikke er her
Så bra. Viktig å ta seg tid til det :)

Det er et faktum at hjernen krymper når manner gravid altså :p ha ha ha
ja da har man er god grunn da :p jeg har jo enda ammtåke :p husker bare at jeg åpenet døren for en pakke og når jeg kom inn igjen så var begge puppene hengde utenfor genseren med ammeinnlegg synlig. herregud ikke rart han mannen så på meg. da var lille N ganske så fersk :p

ja da har man er god grunn da :p jeg har jo enda ammtåke :p husker bare at jeg åpenet døren for en pakke og når jeg kom inn igjen så var begge puppene hengde utenfor genseren med ammeinnlegg synlig. herregud ikke rart han mannen så på meg. da var lille N ganske så fersk :p
Ha ha ha ha ha!!! Å herregud jeg dør!!!! :D :D :D

Ha ha ha ha ha!!! Å herregud jeg dør!!!! :D :D :D
jeg ler så jeg griner av det idag :p men jeg måtte ringe mannen å fortelle og han døde av latter den dagen :p fikk ikke lov til å ta i mot pakker på døren mer etter det

jeg ler så jeg griner av det idag :p men jeg måtte ringe mannen å fortelle og han døde av latter den dagen :p fikk ikke lov til å ta i mot pakker på døren mer etter det
Ha ha ha!! Jeg vet ikke om jeg hadde klart å le av det engang.... Uff. Jaja.. Ha ha!!

Jeg har en hendelse da. Men den er ikke morsom. Holdt på å ta fyr i kjelen som jeg steriliserte flaskene i. Hadde latt det koke så lenge at plasten hadde smeltet!!! Var så sint og forbanna på meg selv i lengre tid etterpå.

Jeg sier bare - for Guds skyld kjøp en mikrobølgeovn!!! Jeg fikk aldri lov å sterilisere flasker på egenhånd etter det. Ikke at jeg hadde lyst.

Back
Topp